یادداشت سردبیر/تخریب سرمایه‌های پرسپولیس به چه قیمتی

یادداشت سردبیر/تخریب سرمایه‌های پرسپولیس به چه قیمتی

سردبیر پیروزی در یادداشتی به حواشی مصاحبه امروز معاون اقتصادی پرسپولیس پرداخته است.

امید عالیشاه و احمد نوراللهی سرمایه‌های پرسپولیس هستند. آن‌ها با پرسپولیس قرارداد دارند و به خانه‌شان بر می گردند. چرا باید به آنها لقب خائن بدهیم؟ چرا باید با یکسری حرف ها برای تیم در این مقطع حساس حاشیه ایجاد کنیم؟ چرا باید به جای پاشیدن بذر وحدت و همدلی و حمایت همه جانبه از تیم در این شرایط حساس حرف هایی زده شود که بوی نفاق و دودستگی می دهد. عالیشاه و نوراللهی رفتند اما برخی برای حفط آنها چه کردند؟!


برای حل مشکلات آن ها چه تلاشی کردند؟ این وصله ها به دو سرمایه گرانبهای پرسپولیس نمی چسبد. هیچکسی نمی تواند از یاد ببرد که امید عالیشاه زودتر از خیلی ها رو بدون هیاهو و شر و شروط قراردادش را تمدید کرد. نمی شود از خاطر برد که احمد نوراللهی با کتف شکسته بازی کرد و پنج هفته با کتفی که نیاز به عمل جراحی داشت به میدان رفت چرا که تیم به او نیاز داشت.


آیا همه مقصرند جز برخی ها؟ ایا در جدایی نوراللهی و عالیشاه ناکارآمد بودن و کنار گذاشتن اوکراینی ها و گولچ، جدایی ساسان انصاری، شهاب زاهدی و محمد رحمتی و ماجرای رامین رضاییان فقط باید بازیکن را مقصر دانست و بس؟ آیا حالا که نیمکت تیم خالی شده و مربی گزینه‌ای برای جایگزینی ندارد باید با استفاده از برخی واژه‌ها مثل "خائن" و "خیانت" دو بازیکنی که بدترین روزها را سپری می کنند و البته دیر یا زود به پرسپولیس بازمی گردند را تخریب کرد؟ چراحرف هایی می زنیم که جز ایجاد حاشیه ثمری ندارد؟


نوراللهی و عالیشاه می دانستند که دیر یا زود باید برای خدمت سربازی به یک تیم نظامی بروند. ما بارها در روزنامه پیروزی افشاگری کردیم که به این دو بازیکن به طور غیرمستقیم گفته شده که تراکتورسازی برای فصل بعد نمی تواند سرباز بگیرد و اگر در نقل و انتقالات زمستانی سرباز نشوید و بخواهید فصل بعد به تراکتور بیایید آن وقت کسری خدمت شش ماهه شما بابت فعالیت در بسیج پذیرفته نمی شود و یا اینکه از برخی خدمات و مزایای دیگر بهره مند نخواهید شد. این دو بازیکن هم برای اینکه سربازی شان زمان کمتری داشته باشد مجبور شدند در این مقطع به یک تیم نظامی بروند.


ادعای ما بعد از پیوستن نوراللهی و عالیشاه به تراکتور توسط مسئولان باشگاه تایید شد. چرا مسئولان باشگاه قبل از جدایی آن‌ها دست به افشاگری در این باره نزدند و حالا چنین القابی را به این دو سرمایه پرسپولیس می دهند. ما تردید نداریم که طاهری به عنوان مدیر باشگاه که همواره از طرح مسائل حاشیه ای پرهیز کرده با چنین اظهار نظرهایی موافق نیست. واقعا چه نیازی بود که ترکاشوند دست به نبش قبر زده و درباره موضوعی کهنه صحبت کند؟


آیا یادمان رفته که احمد نوراللهی چگونه با حمایت باشگاه، برانکو، مشوقین و همت هواداران در یک بازی باشکوه بدرقه شد و با سیلابی از اشک زمین را ترک کرد؟ آیا یادمان رفته که امید عالیشاه چگونه و به رغم میل باطنی از پرسپولیس جدا شد؟


آقای ترکاشوند خودتان قبول دارید که این حرف ها منصفانه نیست؟ آیا حالا وقت بیان مسائلی است که به تیم لطمه می زند؟ شما چرا؟


حسین قدوسی - سردبیر

جمjam :
۲۳ فروردين ۹۶
اقای سردبیر محترم شمادیگه چرا کدام تیم نظامی تیم تراکتور کجایش نظامیه تیمی که سابقه چندین ساله داره و نام یه شرکت صنعتی را یدک میکشه چگونه باید سرباز بگیر کجای این تیم نظامیه چرا کسی بع این بی عدالتی اعتراض نمیکته تیمی که کمترین بازیکن بومی داره ،خلاصه خدا جای حق نشسته و نشون داد که جونای تیم ها را به زور به اسم سرباز میگیرن به امید برگشت دو جوان رعنای پرسپولیس 
محمد :
۲۳ فروردين ۹۶
واقعا از دست اندر کاران روزنامه پیروزی تقاضا دارم جلوی این آقا بایستند... بنده دوست ندارم به شایعاتی که پیرامون علاقه ی قلبی ایشون به تیم رقیب گفته می شه توجه کنم اما نوع حرف زدن ایشون مهر تایید می زنه روی این شایعات 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی