مانور و مقدمه چینی نزدیکان فدراسیون فوتبال آغاز شد/ف مثل فدراسیون فوتبال!

مانور و مقدمه چینی نزدیکان فدراسیون فوتبال آغاز شد/ف مثل فدراسیون فوتبال!

نصیرزاده اعلام کرد:استفاده بازیکنان جدید نمی توانند نتیجه مسابقه را برگرداند زیرا مقامات رسمی، در انتقال این بازیکنان، با باشگاه همکاری کردند!

اختصاصی پیروزی دیلی؛ آقای نصیرزاده؛نه تراکتور می تواند خودش را تبریه کند نه فدراسیون فوتبال و نه تک تک آنهایی که در این پرونده مقصر بوده اند.اینکه فدراسیون کوتاهی کرده دلیل برآن می شود که یک تیم با توسل به تخلف و استفاده از بازیکن غیرقانونی به مصاف رقبا برود؟!

آقای نصیرزاده؛در اتاق فکر فدراسیون فوتبال که برای حل این بحران امروز تشکیل شد پیشنهاد دهید حتما، بی قید و شرط و اما و اگر حکم محرومیت تراکتور و نامه فیفا منتشر شود.آنوقت بسیاری از ابهامات برطرف خواهد شد و متعاقبا هم شفاف سازی.اینکه آن حکم چرا و به چه دلیلی منتشر نمی شود هم لابد حکمتی دارد و حکایتی.اینطور نیست؟!

دومین پیشنهاد شما می تواند ایضا این باشد از کمیته همیشه مساله ساز روابط بین الملل و دبیرخانه گرفته تا دیگران هر که و هر که کوتاهی کرده بی قید و شرط، توجیه، بهانه و اما و اگر معرفی شود.
پیشنهاد سوم می تواند طرح این سوال باشد که آیا بی توجهی باشگاه تراکتورسازی به اخطاریه قبلی فیفا که درباره اش مسوولان تراکتور مصاحبه هم کرده بودند نقشی در صدور حکم نهایی فیفا و این فاجعه نداشته؟!یعنی اگر سجاد شهباززاده ای در کار نبود و به سیستم تی ام اس مراجعه نمی کردند...
آقای نصیرزاده! گویا اولین پیشنهاد آن اتاق فکر برای حل این بحران و بی تدبیری ها این بوده اول شما مصاحبه کنید و بعد دیگران برای اینکه روی این پرونده هم مثل ماجرای هل دادن داور توسط دو بازیکن تراکتور و تهمت های باشگاه و مربی و بازیکنان تراکتور به پرسپولیس و سلامت داوران و ارکان فوتبال سرپوش گذاشته شود. آیا شما که استاد مقدمه چینی برای صدور احکام انضباطی و یا سرپوش گذاشتن روی برخی اتفاقات بحران ساز دارید درگذر زمان بخاطر دارید درباره محرومیت بازیکن پرسپولیس(صادقیان)بخاطر هل دادن داور چه مصاحبه کرده بودی؟!
راستی!شما ف رو گفتین ما سر از فدراسیون فوتبال در آوردیم.اینطور نیست؟!


حسین قدوسی-سردبیر پیروزی

تراکتور

فدراسیون فوتبال

نصیرزاده

نیما :
۱۶ بهمن ۹۵
احسنت جناب هادیان.به اعتقاد بنده تلاش برای حل این بحران از طریق کلیشه کدخدامنشی و همان پنهان کاری های همیشگی،زمینه بروز مجدد این اتفاقات در اشل بزرگتر را فراهم میکند.بر این باورم که این بار بایستی با خاطیان مطابق قانون و شفاف برخورد شود.تحت هیچ شرایطی مسامحه و اغماض جایز نیست.
علیرضا هادیان :
۱۶ بهمن ۹۵
با اجازه استادم اضافه کنم که فیفا براساس تخلف باشگاه رأی صادر کرده یعنی حتی اگر سازمان لیگ برای صدور کارت بازی بازیکن اشتبا کرده باشد این رافع مسئولیت باشگاه نیست! باشگاه نامه و حکم فیفا را پیش از بازی دادن به بازیکن رویت کرده وبا علم به موضوع بازیکن غیرمجاز را در زمین بکار گرفته است. آقای نصیرزاده وضعیت رامین رضاییان را فراموش کردید! مگر سازمان لیگ اورا آزاد اعلام نکرده بود.چرا رامین بدون دقیقه ای بازی برای ریزا اسپور به پرسپولیس برگشت. اگر بر نمیگشت رامین جریمه و محروم میشد یا سازمان لیگ؟ اگر بازی میکرد ریزا اسپور محروم میشد یا سازمان لیگ ایران؟ مسلما رامین و ریزا اسپور! آقای نصیرزاده! اگر تخلف فدراسیون هم اثبات شود فیفا جریمه و تعلیق مجزا برای فوتبال ایران ممکن است درنظر بگیرد.
اطلاعات حقوقی داری!؟ مثال بزنم اگر شخصی کپسول گاز را کنار نیاده رو بگذارد و خودرو شما به آن برخورد کند و در اثر انفجار شخص ثالثی کشته شود اولیای دم دیه را از شما مطالبه میکنند یا صاحب کپسول!؟ اگر شما به خودرو جلویی برخورد کنید و خودرو جلویی بعلت عدم رعایت فاصله طولی به خودرو جلویی خود بکوبد مسئول خسارت خودرو سوم با شماست یا خودرو دوم!؟ گیرم فدراسیون تخلف کرده و کارت بازی صادر کرده است حالا برای فیفا محرز شده باشگاه از محرومیت اطلاع داشته رجوع کنید به برنامه ۹۰ هفته قبل و سخنان یکی از مسئولین که به عادل گفت کمیته بین الملل فدراسیون بلادرنگ نامه فیفا را دراختیار باشگاه گذاشته و فقط واسطه مابین فیفا و باشگاه متخلف است ( نقل به مضمون) مگر میشود باشگاه از تبعات و قوانین فیفا بیخبر باشد. لطفا ماست مالی نکنید. تخلف فدراسیون قابل رسیدگی در فیفا و تخلف باشگاه و تغییر نتایج با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران است. شک داریم در شرایط حساس تیم ملی کسی حاضر باشد به خوداظهاری سازمان لیگ بابت تخلف در فیفا تن در دهد و فوتبال ایران را با جریمه و تعلیق مواجه کند. رک بگوییم اگر لاپوشانی به نفع تراکتورسازی کنید دست به دامان فیا خواهیم شد تا متخلف را شناسایی کند! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی