یادی از ستاره های فراموش نشدنی/وحید قلیچ: گلری از من بهتر در پرسپولیس نبود و نیست

یادی از ستاره های فراموش نشدنی/وحید قلیچ: گلری از من بهتر در پرسپولیس نبود و نیست

اختصاصی پیروزی دیلی؛ گلر دهه شصت پرسپولیس باوجود داشتن قدی تقریبا کوتاه رفلکس های استثنایی و پروازهای بلندی داشت که سالها خط دروازه پرسپولیس را بیمه کرده بود.

با قلیچ چند دقیقه ای همکلام شدیم .

*از سابقه خودتان در پرسپولیس برای خوانندگان ما بگویید
.
بعد از حضور در دارایی و تهرانجوان به درخواست علی پروین که بچه محلمان بود به پرسپولیس پیوستم و از سال 59 تا 72 در پرسپولیس بازی کردم

*یکی از گلرهای با سابقه پرسپولیس محسوب می شوید
.
بله ، رقیب نداشتم و با تعداد 179بازی برای پرسپولیس به عنوان بیشترین تعداد حضور در پرسپولیس را دارم

*گلری شبیه به گلری شما درون قفسه توری تیمها هست ؟

خیر مثل من نبود و نیست هیچ گلری بهتر از خودم ندیدم !
* بی تعارف الان بازی می کردید چقدر قیمت بازیتان بود ؟
دو میلیارد

*تعداد بازی ملی کمی داشتید چرا ؟ !
در مورد آن زمان و عدم حضورم در پرسپولیس ترجیح می دهم سکوت کنم اما صد تا بازی برای پرسپولیس برابری میکند با صد بازی ملی .

*تیم منتخب تاریخ باشگاه از نظر وحید قلیچ؟


گلر خودم (وحید قلیچ) مدافعین محرمی ، پنجعلی ، فنونی زاده و انصاری فرد . هافبکهای تیم عربشاهی ، درخشان ، رحیم یوسفی و عاشوری ، مهاجمین هم کارگر و محمدخانی مربی هم علی پروین
 
* بهترین بازیکن تاریخ پرسپولیس ؟
علی پروین.

*مدرک مربیگریتان را گرفته اید ؟ چه کاری مشغول هستید ؟

همه نوع مدرک دارم اما بیکارم فوتبال ایران واسه ماها جایی ندارد.

*زمان شما و حال مهمترین تفاوتش؟
غیرت و تعصب با پول جا به جا شده!

*مرحوم مجید نائینی همدوره شما بودن ؟

بله سالها هم تیمی بودیم و رفیق ، بسیار با اخلاق بود

*چه توصیه ای برای بازیکنان حال حاضر باشگاه دارید ؟

با جان و دل بازی کنند تا به یاری خدا با قهرمانی در آسیا برگ زرینی به افتخارات پرسپولیس اضافه کنند

* حرف دل شما چیست؟

 اول تشکر از شما و آقای دکتر محمدحسین انصاری فرد که از  بزرگان عالم رسانه هستند خداوند سایه شان را کم نکند ، حرفم به مسئولین فوتبال است آقایان زنده ها را دریابند ، بعد از مرگ که دلسوزی فایده ای ندارد ، در حال حاظر پارتی کلفتها می تازند ما هم خدایی داریم .


روزبه دلاور

ستاره های فراموش نشدنی

قلیچ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی