یحیی گل‌محمدی بلای جان منصوریان و اسقلال

یحیی گل‌محمدی بلای جان منصوریان و اسقلال

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، استقلال میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

پیروزی‌دیلی - در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر، استقلال میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود. تیم‌های دوم و سوم لیگ شانزدهم که در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر ندارند. در کنار حساسیت این بازی برای تیم‌ها، دوئل دیگری روی نیمکت‌ها نیز برقرار است، جایی که یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان قرار دارند. این دو که نماینده نسل جدید مربیان پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر هستند در کنار سابقه سرخابی تجربه حضور در نفت تهران را نیز دارند. بسیاری بر این عقیده هستند که موفقیت منصوریان با نفت ریشه در تیمی داشت که گل‌محمدی بسته بود و عدم موفقیت این تیم در فصل دوم حضور منصوریان نیز تا حدودی این موضوع را ثابت کرد.


تراکتور به دنبال پنجمین پیروزی متوالی در آزادی

18 جدال دو تیم در لیگ برتر با 8 پیروزی تراکتور به پایان رسیده است. 6 تساوی و تنها 4 پیروزی برای استقلال ثبت شده تا استقلا در مقابل تراکتور ناکام مطلق باشد. 1616 روز از آخرین برد استقلال در مقابل تراکتورسازی گذشته و این تیم در 4 دیدار خانگی اخیر خود در مقابل تراکتور با شکست از زمین خارج شده است. در این مدت تراکتور با نتایجی چون 4-1، 3-2، 3-1 و 2-1 استقلال را در آزادی مغلوب کرده است. هرچند تراکتور از نظر کمیت و کیفیت بازیکن در مضیقه است، ولی به نظر گل‌محمدی و شاگردانش به دنبال ثبت پنجمین پیروزی متوالی تراکتور در مقابل استقلال در آزادی خواهند بود.


یحیی به دنبال برد ششم در مقابل استقلال

یحیی در قامت مربی 10 بار برابر استقلال ایستاده که در این میان 5 بار پیروز شده و 4 بار نیز حاصل کار مساوی شده است و تنها یک بار پیش از این مقابل استقلال شکست را تجربه کرده است. گل‌محمدی دو بار با ذوب‌آهن و یک بار با نفت استقلال را در لیگ شکست داده و دو پیروزی نیز با ذوب‌آهن در جام حذفی مقابل این تیم داشته است. وی به دنبال ثبت ششمین پیروزی خود مقابل استقلال این بار با پیراهن تراکتورسازی خواهد بود. گل‌محمدی با صبای قم، نفت تهران و ذوب‌آهن سابقه پیروزی مقابل پرسپولیس را نیز داشته است و 4 بار نیز موفق به شکست پرسپولیس در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی شده است.


به دنبال پیروزی چهارم در مقابل منصوریان

گل‌محمدی و منصوریان 6 بار در لیگ و حذفی رو در روی هم قرار گرفته‌اند که گل‌محمدی دو بار با ذوب‌آهن در لیگ نفت منصوریان را شکست داده و یک بار نیز در حذفی موفق به شکست این تیم و منصوریان شده است. تنها پیروزی منصوریان در مقابل گل‌محمدی به فصل گذشته و بازی استقلال – ذوب‌آهن باز می‌گردد. همچنین دو تساوی بدون گل نیز در تاریخچه رقابت‌های این دو مربی دیده می‌شود. گل‌محمدی با آمار پیروزی در نیمی از بازی‌هایی که منصوریان هدایت تیم مقابل را بر عهده داشته وارد هفته سوم خواهد شد. 


روز سخت منصوریان و استقلال در آزادی

استقلال دو بازی اول خود را نبرده، حتی گل هم نزده و با یک امتیاز از دو بازی وضعیت نامساعدی در جدول دارد. از سوی دیگر باید با رقیبی بازی کند که به رغم کمبود یار، در 4 بازی اخیر خود با استقلال در تهران پیروز شده است. خاطرات شکست‌های پرگل استقلال مقابل تراکتور از خاطر بازیکنان و هواداران استقلال نرفته و همین مسائل دست به دست هم داده تا استقلالی‌ها با شرایط روحی نه چندان مطلوبی این بازی را آغاز کنند، این مسائل، آمار فوق‌العاده گل‌محمدی در مقابل استقلال و منصوریان و همچنین کیفیت متفاوتی که تراکتور و استقلال ارائه می‌دهند می‌تواند دومین شکست فصل استقلال، پنجمین باخت متوالی این تیم مقابل تراکتورسازی و ششمین برد گل‌محمدی در مقابل استقلال و منصوریان را رقم بزند.


پدرام محمدزاده

استقلال

تراکتورسازی

لیگ برتر

منصوریان

یحیی گل‌محمدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی