یرپای منشا نشسته اند اما...../او را قانونا بازیکن پرسپولیس بدانید/تیم های خواهان با ارقام نجومی آب در هاون می کوبند

یرپای منشا نشسته اند اما...../او را قانونا بازیکن پرسپولیس بدانید/تیم های خواهان با ارقام نجومی آب در هاون می کوبند

برخی تیم ها با ارقام نجومی زیرپای منشا نشسته اند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، می دانستیم خبر وسوسه شدن منشا کام هوادار را تلخ می کند اما صلاح پرسپولیس این بود که همه چیز را بگوییم تا همه بدانند که برخی چگونه با ارقام نجومی زیرپای بازیکنی نشسته اند که با تیم جدیدش قرارداد بسته است. خبر،خبر خوشحال کننده ای نیست و طبعا واکنش هایی را بهمراه دارداما حقیقت دارد و نمی توان منکر آن شد.

برای خیلی ها این سوال پیش می آید که مگر همه سایت ها خبر نداده اند که منشا با پرسپولیس قرارداد بسته یا اخباری با این تیتر که؛منشا پرسپولیسی شد. امروز حتی نقل قولی دو سه خطی از منشا در یک سایت و بعد هم همه کانال ها و بسیاری از سایت های کپی کار منتشر شده مبنی بر اینکه ؛"من پرسپولیسی شدم "پس ماجرای اینکه منشا می خواهد پرسپولیس را دور بزند چیست؟! 

بله! آن مصاحبه دو خطی منشا و خبر پرسپولیسی شدنش را ما هم امروز منتشر کردیم اما خبر تکمیلی که اواخر تایم کاری روزنامه دریافت کردیم آنقدر دقیق بود که تردیدی برایمان باقی نگذاشت و مصلحت این بود حقیقت گفته شود تا مشخص شود که برخی تیم ها می خواهند منشا را از پرسپولیس دور کنند اما غافل از ان هستند که او با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی تواند با ازقامی دو برابری به تیمی دیگر برود.

آیا برای شما این سوال پیش نیامده که چرا خبر عقد قرارداد منشا با پرسپولیس عصر امروز در سایت باشگاه منتشر شد اما در حالی که شجاع خلیل زاده به باشگاه آمد و در پی جلسه با طاهری انتقالش نهایی و علنی شد چرا هیچ خبری از شجاع در سایت باشگاه منتشر نشد؟ 

انتشار خبر عقد قرارداد منشا و عدم انتشار خبری از شجاع قطعا علت دارد و دلیلی. دلیل هم این است همانطور که مدیر روابط عمومی باشگاه به خبرگزاری ها گفته؛ بنا براین است خبر توافقات باشگاه با بازیکنان جدید بخاطر بازی با الوحده بعد از این دیدار رسما اعلام شود. 

منشا اما با عدم پایبندی به قول و قرارها و حتی قراردادی که امضا کرده کاری کرد که باشگاه ناچار شد تاکید کند که کار انتقال این بازیکن به پرسپولیس نهایی شده. 

....و اما اصل خبر و ماجرای منشا و پرسپولیس.این بازیکن با باشگاه قراردادی 350هزار دلاری امضا کرده که البتی پرداخت بخشی از آن را گویا یک هوادار متمول و علاقه مند که ساکن دبی است متقبل شده. هر دو نسخه قرارداد هم دست باشگاه است. در واقع ترکاشوند مدیر نقل و انتقالات پرسپولیس پس از توافق با ایجنت منشا با این بازبکن جلسه داشته و هر دو نسخه امضا شده قرارداد را تحویل طاهری داده و طاهری نیز آن را امضا کرده. مبلغ قرارداد هم مدتهاست که در رسانه ها منتشر شده. 

منشا قرار بوده دو قسط صدهزار دلاری در اواسط و اواخر فصل دریافت کند و یک قسط 150هزار دلاری حالا. اما منشا به رغم امضای قرارداد با پرسپولیس وسوسه پیشنهادات نجومی دیگر تیم ها شده. 

استقلالی ها خواهان او شده اند و به او و رابطینش پیشنهاد داده اند. سپاهان به شکلی جدی با او صحبت کرده. یک تیم قطری هم هست. قطعا تیم های دیگری هم به او پیشنهاد داده اند اما فعلا او به واسطه پیشنهاد قطری و سپاهان دست نگه داشته و در حالی که قرار بود امروز بخشی از مبلغ قرارداد را از طریق پرداختی یک هوادار متمول در صرافی دریافت کند از دریافت مبلغ و مراجعه به صرافی سرباز زده. 

برخی ایجنت ها هم تلاش برای دور زدن ایجنت اصلی منشا را آغاز کرده و بعنوان رابط با سایر باشگاهها در وسوسه کردن او نقش دارند. منشا خود می داند که با پرسپولیس قرارداد دارد و نمی تواند به تیم دیگری برود و به پول بیشتری برسد. ایجنت ها اما به او می گویند پرسپولیس نمی تواند خارجی بگیرد پس فعلا نرو باشگاه،پولی دریافت نکن و نگران نباش.باشگاه پرسپولیس هم با انتشار خبر توافق با منشا خواسته آب پاکی را بریزد روی دست منشا،آن باشگاهها،رقبا و البته برخی ایجتت ها.

از سویی دیگر خیال پرسپولیس راحت است که می تواند خارجی بگیرد. اولا به این دلیل که فیفا حکمی دال بر ممنوعیت پرسپولیس از جذب بازیکن خارجی نداده و دوما اینکه اگر ملاک فدراسیون عدم تسویه با شاکیان خارجی است پرسپولیس برای حل و فصل مطالبات خارجی هایش تدابیری اندیشیده و در حال بستن این پرونده ها است.  

بله. زیرپای منشا نشسته اند و باشگاه پرسپولیس خواسته به او و تیم های خواهانش با انتشار هدفمند آن خبر در سایت رسمی اش آب پاکی را روی دست منشا و تیم های متمول خواهانش بریزد.

آیا این تیم ها که زیر پای منشا نشسته اند می دانند که آب در هاون می کوبند و با بازیکنی مذاکره کرده و او را هوایی می کنند که با تیم جدیدش قرارداد بسته؟

قرارداد

منشا

پرسپولیس

سهیل :
۱۸ ارديبهشت ۹۶
جدایی رضائیان باعث شد بازیکن جوونی مثل محرمی زمان و اعتماد به نفس بیشتری برای بازی پیدا کنه و تا حالا ثابت کرده که با ادامه همین مسیر بزودی پرسپولیس صاحب یه ستاره در دفاع راست میشه که سالها میتونه خیالمون رو بابت سمت راست زمین راحت کنه. شاید فرصت دادن به بقیه جوونایی که داریم همین نتیجه رو داشته باشه... 
دکتر نصیر :
۱۷ ارديبهشت ۹۶
شدیدا به شما دوستان و مدیریت پرسپولیس توصیه می کنم اگر منشای پولکی نشد که اتفاقا مثل طارمی گل خراب کن قهاری به دلیل فیزیکالی و فضا خور بودن  هست یا از خرید بازیکن خارجی محروم شدیم  روی حفظ همه ستاره های فعلی و بازگشت رامین رضائیان به دلیل 31 ساله شدن ماهینی  خرید ترابی به دلیل 30 ساله شدن امیری  و بازگشت نور الهی متمرکز بشن از زمانی که رامین رفته تیم اصلا روی سانترها دیگه گل نزده و سانترها دیگه خطرناک نیست... بهترین بازیکنان نیم فصل اول  عالیشاه نور الهی و رضائیان  برای تیم بودن حتی بهتر از احمد زاده متاسفانه سروش با همه کیفیت تکنیکش بازیسازیش  در حد مسلمان و عالیشاه نبود..اگر دقت کنید نیم فصل دوم از نظر نتیجه کیسه قهرمان شد و ما بازیهای روان فصل گذشته و نیم فصل اول رو ندیدیم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی