یوردی آلبا: جدایی نیمار به نفع من شد

یوردی آلبا: جدایی نیمار به نفع من شد

یوردی آلبا، مدافع بارسلونا مدعی شد که با جدایی نیمار، از بازی کردن برای بارسا لذت بیشتری می‌برد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، نیمار در تابستان با 222 میلیون یورو از بارسا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. پیش از این او مثلث MSN را با مسی و سوارز تشکیل داده بود که نتایجی درخشان برای آبی اناری ها رقم زد. حالا با تغییر سبک بازی بارسا با حضور والورده، آلبا درخشان تر از قبل ظاهر شده و تا به اینجا 4 پاس گل در لالیگا برای هم تیمی هایش ارسال کرده است. حال مدافع اسپانیایی مدعی شد که بدون حضور نیمار بهتر برای تیمش بازی می‌کند.

 

او گفت:" نیمار بازیکن فوق العاده ای است که تحت تاثیر شرایط و برخی تفکرات و احساساتش تصمیم گرفت تیم را ترک کند. در نهایت ما بازیکنانی داریم که می‌توانند خوب کار کنند و از همکاری با آنها خوشحالم. همانطور که قبلا گفتم، حالا بیشتر جای دویدن دارم و برای من، عدم حضور نیمار بهتر است. اعتماد به نفسم بالا رفته است. با فضای بیشتری که پیش رویم است، خیلی راحتم و می‌توانم توانایی هایم را نشان دهم. از شرایطی لذت می‌برم که مدت ها از آن دور بودم."

 

آلبا در تمجید از مسی گفت:" اینکه متوجه شوید بهترین بازیکن جهان کیست، کار ساده ای است. چپ پا بودن او به نفع من هم شده است. از وقتی به تیم آمده ام، همیشه حواسمان به هم بوده است. بازی کردن کنار او خیلی لذت بخش است و امیدوارم همکاری خوبی بین ما باشد."

آلبا

بارسلونا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی