یوسفی؛ طارمی در هر بازی می تواند 10 گل بزند

یوسفی؛ طارمی در هر بازی می تواند 10 گل بزند

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: «اولین بازی ام برای پرسپولیس در دربی بود و 35 دقیقه جای مایلی کهن بازی کردم.»

به گزارش پیروزی دیلی؛ رحیم یوسفی درباره دربی اظهار داشت: «فکر می کنم 11 یا 12 بازی دربی بازی کرده ام. یک بار با شاهین بیانی درگیری کوچکی پیدا کردم اما هادی دزفولی ما را کنار خط دعوت کرد. متوجه شدم می خواهد ما را اخراج کند. من راحت بیرون آمدم اما شاهین کمی بالا پایین پرید و اعتراض کرد تا این که راضی شد از میدان خارج شود.»

 

وی درباره خصوصیات بازی خود بیان داشت: «زمانی که به بازیکنی چون طارمی برخورد هم می کنند داوران پنالتی نمی گیرند. من هم در آن زمان در طول فصل یک بار هم اخراج نمی شدم اما اسمم بد در رفته بود و داوران پیش از شروع مسابقه به من می گفتند آرام تر بازی کن.»

 

مدافع اسبق پرسپولیس تصریح کرد: «فوتبال خوب پرسپولیس ادامه بازی های خوب این تیم در فصل گذشته است. این تیم در برابر همه تیم های رو به جلو بازی می کند. این تیم در صورت از دست دادن توپ، دسته جمعی توپ را می گیرد. حفظ توپ این تیم خیلی خوب است و در سایر تیم ها دیده نمی شود. هر بازی که می بینید پرسپولیس برانکو عقب ننشسته و حمله کرده است.»

 

وی درباره غیبت کمال کامیابی نیا بیان داشت: «کمال بازیکن بزرگی بوده و تیم مقابل را به خوبی تخریب می کند. این خیلی مهم است وقتی بازیکنی از تیم مقابل توپ داشته باشد، نزدیک او حرکت کرد و او را تخریب نمود. به نظر من هر بازیکنی جانشین کامیابی نیا باشد، کار دشواری پیش رو خواهد داشت.»

 

یوسفی درباره دوران حضور خود در استقلال گفت: «من 3-2 ماه استقلال کار کردم. مسئول آن موقع استقلال در سال 1364 کردنوری بود. او به من گفت من کاره ای نیستم. در حالی که همه کاره تیم بود. هفته بعد استقلال و پرسپولیس بازی داشتند که اسم من را پرسپولیسی ها رد کردند و من 35 دقیقه جای مایلی کهن بازی کردم. به این ترتیب اولین بازی ام برای پرسپولیس در دربی بود.»

 

وی درباره ضیافت های پیش از مسابقه بیان داشت: «به نظرم مشکلی نیست. بازیکنان وقتی داخل زمین می شوند کار خود را انجام می دهند. فکر می کنم پرسپولیس دو بر صفر در این بازی برنده خواهد شد. ضمن این که طارمی در هر بازی اگر از موقعیت های خود بهره ببرد می تواند 10 گل بزند.»

دربی 84

طارمی

یوسفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی