یوونتوس به دنبال جذب آندرس اینیستا

یوونتوس به دنبال جذب آندرس اینیستا

یوونتوس که معمولا به دنبال جذب بازیکنان آزاد است این بار تمرکزش را روی آندرس اینیستا از بارسلونا و امره جان از لیورپول گذاشته است.

به گزارش پیروزی دیلی، تیم فوتبال یوونتوس از همین حالا پروسه جذب آندرس اینیستا که در پایان فصل جاری به پایان قراردادش با بارسلونا می‎رسد و بازیکن آزاد می‌‎شود را آغاز کرده است.

به گزارش روزنامه تورینی توتواسپورت، بازیکنان دیگری مانند امره جان هستند که مد نظر یووه هستند. او هم زیر بار تمدید قرارداد با لیورپول نرفته و می‌توان فصل آینده روی او به عنوان بازیکن آزاد حساب کرد.

ایده دیگر بیانکونری اینیستا است. از نظر آن‌ها او شبیه به آندرا پیرلو است و بازیکنی است که حتی در سال‌های پایانی بازی کردن هم می‌تواند به خوبی زمینه موفقیت تیم را فراهم کند.

این در حالی است که اینیستا چندی پیش گفته بود موضوعی که قبلا برایش مهم نبوده حالا مهم شده و مدتی است که به آینده‌‎اش فکر می‌کند و می‌خواهد برای آن تصمیمی بگیرد. از طرفی بارسا هم به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای او است و این نکات احتمال پیوستن او به یووه را افزایش می‌دهند.

اینیستا

یوونتوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی