یک آیفون X/ بارسایی‌ها هدیه سال نوی میلادی را گرفتند

یک آیفون X/ بارسایی‌ها هدیه سال نوی میلادی را گرفتند

یک عدد موبایل آیفون هدیه بازیکنان بارسلونا برای سال نوی میلادی بود.
به گزارش پیروزی دیلی، طبق رسم و رسوم هر ساله باشگاه کاتالان، اندکی قبل از آغاز تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی، مدیران باشگاه بارسلونا، به هر یک از بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی و کارمندان باشگاه، هدیه‌ای به مناسبت سال نو اهدا می‌کنند. معمولاً این هدایا از بین محصولات تکنولوژیک انتخاب می‌شود و امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده. عیدی امسال بارسایی‌ها یک آیفون X کمپانی اپل است. یک گوشی هوشمند که اخیراً به بازار عرضه شده است. 

 این موبایل به خاطر صفحه نمایشگر بزرگش که 5/8 اینچی است به شهرت زیادی رسیده و چندین دوربین با کیفیت عکاسی بالا دارد و سیستم تشخیص چهره آن، حسابی سروصدا کرده و با بهره گیری از این سیستم، تنها صاحب موبایل می‌تواند از آن استفاده کند. آیفون X یک سوپرموبایل است که قیمت آن در بازار اسپانیا بین 1159 تا 1329 یورو است.

  در سال‌های گذشته بازیکنان بارسا به مناسبت سال نوی میلادی هدایای تکنولوژیک دیگری مثل آیپاد، لپ‌تاپ و تجهیزات صوتی باکیفیت، عیدی گرفته بودند و یک سال هم یک ژاکت هارلی‌دیویدسون به آنها هدیه داده شده بود.

بارسلونا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی