یک دلیل عجیب برای مصدومیت خرید جنجالی بارسا

یک دلیل عجیب برای مصدومیت خرید جنجالی بارسا

ژان میشل سری، بازیکنی که تابستان مورد علاقه بارسا قرار داشت، به انتقاد از شیوه رفتاری عثمان دمبله، گران ترین خرید تاریخ بارسا پرداخت.
به گزارش پیروزی دیلی، ژان میشل سری که به ژاوی آفریقا شهره است و فصل گذشته بازی های درخشانی برای نیس فرانسه انجام داد، تابستان امسال در مقطعی مورد توجه بارسلونا قرار گرفت ولی به یکباره بلوگرانا از جذب این بازیکن منصرف شد. حتی قرارداد او نیز آماده شده بود ولی سپس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مدیریت فنی از جذب سری پشیمان شده است.

 این موضوع خشم و عصبانیت شدید سری را به دنبال داشت. بارسا در نهایت هافبک جدیدی جذب نکرد. 

 سری در مصاحبه جدید خود به انتقاد از عثمان دمبله، خرید جنجالی بارسا که تابستان پس از قهر و عدم شرکت در تمرینات دورتموند توانست مجوز جدایی بگیرد، پرداخت و گفت:« شیوه رفتاری دمبله با باشگاه دورتموند درست نبود. این رفتار مناسبی از سوی یک بازیکن جوان نیست. مشاوره خوبی به وی نشد و تصمیمات غلطی گرفت. دمبله بدون آن همه عصبانیت و تنشی که انتقالش به بارسا در پی داشت، احتمالا در شروع فصل به آن شکل مصدوم نمی شد.» 

 لازم به ذکر است که دمبله ابتدای فصل و پس از تنها سه بازی دچار مصدومیت شد و گفته می شود که دو هفته دیگر به میادین باز می گردد.

بارسلونا

دمبله

مصدومیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی