یک سایت کره‌ای مدعی شد: رفتار با ایرانی‌ها در کره بازخورد رفتار آنها با ما در تهران است!

یک سایت کره‌ای مدعی شد: رفتار با ایرانی‌ها در کره بازخورد رفتار آنها با ما در تهران است!

یک سایت خبری کره جنوبی به انتقادات کی‌روش به زمین تمرین واکنش نشان داده و عنوان کرده که رفتارهای صورت گرفته با تیم ملی ایران در کره جنوبی بازخورد رفتارهایی است که با کره‌ای‌ها در تهران صورت گرفته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از سایت جوینز کره جنوبی، اختلاف نظرها و دعواهای رسانه‌ای بین مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی و مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان به اوج خود رسیده و پس از انتقاداتی که کارلوس کی‌روش از وضعیت تمرینی و محل تمرین تیم ملی که زمین چمن نامناسبی دارد، حالا نویسنده مطرح کره جنوبی به این اتفاقات ورود کرده و گزارشی در خصوص مسائل رخ داده نوشته است.


به نوشته این سایت کاروان تیم ملی ایران و در راس آنها کارلوس کی‌روش کیفیت زمین چمن تمرین را بهانه کردند تا جدال حساس ایران و کره جنوبی به حاشیه کشیده شود. چرا که صعود تیم ایران به جام جهانی مسجل شده و در حالی که بازی روز پنجشنبه برای شاگردان کارلوس کی‌روش تشریفاتی است اما برای کره‌ای‌ها این بازی‌ جدال حساس و حیاتی خواهد بود. 


نویسنده سایت جوینز در این خصوص نوشته است که ایرانی‌ها در حالی به زمین تمرین خود در کره جنوبی انتقاد می‌کنند که میزبانی خودشان در تهران از تیم ملی کره جنوبی را فراموش کرده‌اند. آنها اتوبوسی به تیم ملی کره اختصاص دادند که در کوچه پس کوچه‌های تهران و در ترافیک سنگین این شهر ساعت‌ها معطل بود که این موضوع خستگی ملی‌پوشان کره را در پی داشت.


این نویسنده در ادامه گزارش خود نوشته که ایرانی‌ها فراموش کردند که سال قبل اتوبوسی به ما دادند که راننده‌اش مسیرها را بلد نبود و ما هر گاه از او می‌پرسیدیم که آیا به مقصد رسیدیم یا نه اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد که آدرس را بلد نیست! در حالی که ما می‌دانستیم او آدرس‌ها را بلد است و وقتی به مکان برای تمرین می‌رسیدیم در کمال تعجب راننده به ما می‌گفت که اینجا محل تمرین نیست و باید برگردیم.


به نوشته این سایت خبری کره جنوبی و به استناد صحبت‌های فدراسیون فوتبال این کشور زمین در اختیار ایران قرار گرفته به صورت رسمی نیست اما آنها (ایرانی‌ها) اگر اتفاقات سال قبل را به یاد بیاورند متوجه می‌شوند که دادن این زمین تمرین هم به تیم ایران بد نیست چرا که این بازخورد همان رفتاری است که سال قبل در تهران با ما شد. به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد همه چیز را به حاشیه بکشد و او در نظر دارد تا با بیان کردن مسائل غیرفوتبالی تمرکز تیم ملی کره جنوبی را که روی بازی روز پنجشنبه است، به حاشیه بکشانند. 


این سایت خبری مدعی شده طبق اظهارات رئیس فدراسیون کره جنوبی که در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده بود ما هیچ برنامه‌ای نداشتیم تا رفتار ایرانی‌ها را تکرار کنیم چون شرایط کره جنوبی با ایران متفاوت است. ما کشوری هستیم که میزبان جام جهانی بودیم و زیرساخت‌های خوبی هم داریم. کره جنوبی کشوری توسعه یافته است که هر کسی که به سئول می‌آید می‌تواند در بهترین زمین تمرین مشغول تمرینات مدنظرش شود. 

ایران-کره جنوبی

تیم ملی

مقدماتی جام جهانی 2018

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی