یک عکس، یک خاطره؛ درخشش کریمی با پیراهن بایرن برابر میلان

یک عکس، یک خاطره؛ درخشش کریمی با پیراهن بایرن برابر میلان

علی کریمی به مدت دوسال در سطح اول فوتبال دنیا و در تیم بایرن مونیخ حضور داشت و برای این تیم 33 بازی انجام داد و موفق شد 3 گل به ثمر برساند.

به گزارش پیروزی دیلی،علی کریمی ستاره محبوب پرسپولیس در یکی از بازیهای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا؛ دیدار رفت بایرن مونیخ و آ.ث. میلان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 06-2005 و  علی کریمی که در مقابل کلارنس سیدورف ستاره هلندی تیم میلان خودنمایی می کند.  سیدرف پس از چند خطا بر روی کریمی کارت زرد گرفت.

علی کریمی در این بازی از دقیقه 58 به جای حمیدزیچ به بازی آمد و در طول 30 دقیقه ای که در زمین حضور داشت بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت و بارها با دریبل های زیبای خود خط هافبک میلان را آزار داد و بازیکنانی نظیر پیرلو و سیدورف را مجبور به خطا کرد.
بایرن مونیخ در این بازی با میلان  به تساوی یک بر یک رسید، اما در دیدار برگشت 4 بر یک شکست خورد و از دوررقابت ها کنار رفت.

قابل ذکر است علی کریمی به مدت دوسال در سطح اول فوتبال دنیا و در تیم بایرن مونیخ حضور داشت و برای این تیم 33 بازی انجام داد و موفق شد 3 گل به ثمر برساند.

 

تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی