یک عکس، یک خاطره/وقتی مهرداد میناوند بعد از درخشش در اشتورم گراتس به تمرینات پرسپولیس می آمد

یک عکس، یک خاطره/وقتی مهرداد میناوند بعد از درخشش در اشتورم گراتس به تمرینات پرسپولیس می آمد

تصویری از مهرداد میناوند در دهه 70،لژیونر افتخار آفرین آن روزهای پرسپولیس که نشان می دهد این پیشکسوت محبوب چقدر به تیم محبوبش، پرسپولیس تعصب داشته است.

مهرداد میناوند،لژیونر افتخار آفرین سالهای نه چندان دور فوتبال ایران از جمله بازیکنانی بوده که چه در دوران بازیگری و چه بعد از بازنشستگی از فوتبال همواره تعصب و علاقه اش را به پرسپولیس با حمایت از این تیم نشان داده است.

میناوند که در اغلب بازیهای این فصل در کنار سرخپوشان حاضر بوده و با حضور در اردوها و تمرینات  و مسابقات پرسپولیس به سرخپوشان دلگرمی داده در تصویر فوق این بازیکن در حال حمایت از تیم قهرمان پرسپولیس در سال 78  دیده می شود.  میناوند که در دهه 70 به لیگ اتریش و تیم اشتورام گراتس پیوسته بود اینگونه در جمع پرسپولیسی ها حاضر شده تا در جشن قهرمانی سرخها در لیگ آزادگان شرکت کند.  در دیدار   پرسپولیس و فولادخوزستان که با تساوی دو بر دو همراه بود، سرخپوشان که از چند هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرده بودند پس از این بازی کاپ قهرمانی مسابقات را دریافت کردند.
در تصویر مهرداد میناوند روی نیمکت پرسپولیس در کنار سراج، رهبری فر و هادی مهدوی کیا حضور دارد.

تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس

میناوند

یک خاطره

یک عکس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی