یک عکس، یک خاطره؛پرسپولیس به رنگی که هرگز ندیده اید!

یک عکس، یک خاطره؛پرسپولیس به رنگی که هرگز ندیده اید!

سرخپوشان در سالهای پایانی دهه 50 در یک بازی با رنگ سبز و زرد به میدان رفت که شاید کمتر کسی این پیراهن را بر تن بازیکنان پرسپولیس دیده باشد.

پیروزی دیلی؛پرسپولیس در طول تاریخ خود همیشه فقط از سه رنگ قرمز، سفید و مشکی استفاده کرده است.  سرخپوشان در اکثر مسابقات رسمی خود با پیراهن قرمز و در خارج از خانه گاهی با رنگ سفید به میدان رفته است و در چند بازی نیز از زنگ مشکی استفاده کرده است. جالب است که اما بدانید این تیم در یک بازی نیز با رنگ سبز و زرد به میدان رفته است که شاید کمتر کسی این پیراهن را بر تن بازیکنان پرسپولیس دیده باشد!

در مسابقات لیگ قدس در سال 1368 تیم پرسپولیس در آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز بود که باید قاعدتاً با پیراهن سفید در بازی حاضر می شد. اما این تیم فقط پیراهن قرمز رنگ داشت و بنابراین پرسپولیسی ها مجبور شدند پیراهن دیگری را قرض کنند و رسم میهمان نوازی را به جا بیاروند! بنابراین تدارکات این تیم مجبور شد لباس تیم منتخب تهران را قرض بگیرد و پرسپولیس با این پیراهن مقابل تراکتورسازی قرار گرفت.

یک عکس یک خاطره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی