یک عکس، یک خاطره ؛پیشنهاد منچستر یونایتد به ستاره اسبق پرسپولیس

یک عکس، یک خاطره ؛پیشنهاد منچستر یونایتد به ستاره اسبق پرسپولیس

  کریم باوی از تیم‌های مختلف اروپایی و چندین تیم عربی پیشنهاد داشت اما به جز یکی دو، تیم عربی، اجازه بازی در هیچ تیم خارجی به او داده نشد.

 کریم باوی، مهاجم جنوبی پرسپولیس تا قبل از ظهور علی دایی در کنار همایون بهزادی از بهترین سرزنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شد. این مهاجم گلزن در دوران بازیگریش 87 بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و بعد از پیوس دومین گلزن تاریخ  این باشگاه محسوب می شود. باوی 23 بازی و 10 گل ملی نیز در کارنامه دارد.

زمانی این مهاجم گلزن از تیم‌های مختلف اروپایی و چندین تیم عربی پیشنهاد داشت اما به جز یکی دو، تیم عربی، اجازه بازی در هیچ تیم خارجی به او داده نشد. منچستریونایتد و شالکه از جمله تیم های مطرحی بودند که خواهان جذب مهاجم سابق پرسپولیس بودند.

جالب است که بدانید این مهاجم زمانی که در فوتبال قطر بازی می کرد در یک دیدار دوستانه موفق به باز کردن دروازه منچستر یونایتد هم گردید. باوی با پیراهن تیم نادی العربی قطر دو گل یکی با پا و یکی هم با سر به تیم منچستر زد و پس از این بازی مربی منچستر به بازی او علاقمند و خواستار جذب وی شده شد اما با این انتقال مخالفت شد و چون به باوی رضاتینامه  داشته نشد این ستاره گلزن از  بازی در فوتبال اروپا محروم ماند.

 

کریم باوی

یک عکس یک خاطره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی