یک عکس یک خاطره؛ جلد پیروزی سند تعصب عقاب

یک عکس یک خاطره؛ جلد پیروزی سند تعصب عقاب

احمدرضا عابدزاده کاپیتان محبوب و متعصب سابق تیم ملی و پرسپولیس در طول دوران بازی خود بارها و بارها با مصدومیت های سنگین رو به رو شد و پای خود را به تیغ جراحان سپرد.


پیروزی دیلی، عقاب آسیا در جریان دیدار مقدماتی جام جهانی 1994 مقابل تایوان به شدت مصدوم شد اما با بی مهری مسوولین فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان مواجه شد و در حالی که نیاز به اقدامات تخصصی داشت توسط عابدینی مدیرعامل وقت سرخپوشان برای درمان به آلمان اعزام شد. عابدزاده بعد از بازگشت به ایران به پرسپولیس پیوست. این مصدومیت باعث شد تا او حدود یک سال و نیم از فوتبال دور بماند.
 عابدزاده در ابتدای فصل 78 بار دیگر دچار مصدومیت شدیدی شد. او مجبور شد یکی از سنگین ترین عمل های جراحی را روی پایش انجام دهد به طوری که 15 تکه استخوان زائد از زانویش خارج شد و یک نیم فصل دور از میادین بود.
اینها بخشی از مصدومیت های احمدرضا عابدزاده است که یادگار سالها رشادت این گلر متعصب از دروازه تیم ملی و پرسپولیس است؛ یادگاری هایی که هنوز همراه عقاب آسیاست و کاپیتان سابق تیم ملی پس از گذشت سالها همچنان گاه و بیگاه با درد زانو روبروست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی