به بهانه زادروز کاپیتان حسین عبدی؛ 15 سال حضور به عنوان بازیکن و کاپیتان،177 بازی و 20 گل

به بهانه زادروز کاپیتان حسین عبدی؛ 15 سال حضور به عنوان بازیکن و کاپیتان،177 بازی و 20 گل

به بهانه زادروز کاپیتان سابق پرسپولیس نگاهی داشته ایم به زندگی ورزشی حسین عبدی.

اختصاصی پیروزی دیلی؛حسین عبدی، هافبک و کاپیتان اسبق پرسپولیس متولد اول فروردین ماه سال 1346(تهران)است. او فوتبال را از تیم های پایه پرسپولیس و جوانان این باشگاه آغاز کرد.و بعد از سه سال، بازی در تیم جوانان، در سال 66 پیراهن تیم بزرگسالان را بر تن کرد و تا پایان لیگ نهم آزادگان در خرداد ماه سال ۱۳۷۹ این پیراهن را بر تن داشت. او بعد از علی‌پروین و محمد پنجعلی ، سومین بازیکنی است که بیشترین بازی را برای پرسپولیس انجام داده است.عبدی 179 بار با پیراهن پرسپولیس در رقابتهای مختلف به میدان رفته و 20 گل در کارنامه دارد.

عبدی پس از جدایی از پرسپولیس در سال 79 یک نیم فصل در تیم فولادخوزستان بازی کرد و نیم فصل دوم را به الجحر کویت رفت وسال  1380 از فوتبال خداحافظی کرد.

وی سابقه سرمربیگری در باشگاه داماش گیلان و دستیاری در تیم پرسپولیس را دارد.عبدی دارای مدرک حرفه‌ای (pro licence) مربیگری از کشور انگلستان است و سابقه همکاری با تیم‌های ملی فوتبال ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال انگلستان را دارد.ناگفته نماند وی مدتی هم در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشت.




تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس

حسین عبدی

زادروز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی