اختصاصی; در جلسه ویژه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟/دلیل لغو برگزاری اهدای جام در مشهد و برگزاری جشن قهرمانی در آزادی

اختصاصی; در جلسه ویژه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟/دلیل لغو برگزاری اهدای جام در مشهد و برگزاری جشن قهرمانی در آزادی

دلیل لغو برگزاری اهدای جام در مشهد و برگزاری جشن قهرمانی در آزادی مشخص شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، در جلسه ی ویژه ای که در فدراسیون فوتبال برگزار شد مهدی تاج، اسدی دبیر کل، بهاروند رئیس سازمان لیگ، شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران، طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان، نائب رئیس هیات فوتبال استان اصفهان و برادران رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی حضود داشتند. همچنین نماینده حراست وزارت ورزش و نیروی انتظامی نیز در جلسه شرکت کرده بودند. 

برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی درباره نتایج این نشست به خبرنگار سایت پیروزی دیلی گفت : با توجه به اینکه گنجایش ورزشگاه ثامن مشهد سی هزار نفر است و در ورزشگاه امام رضا که به نوعی در محدوده شهر واقع شده هم نمی توان این بازی حساس را برگزار کرد و مراسم نورافشانی، پرتاب مواد مترقبه و .... را انجام داد در مجموع تصمیم گرفته شد در صورت قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس مراسم اهدای جام در تهران و بازی با پدیده انجام شود. 

 برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی به خبرنگار پیروزی دیلی گفت: در بسیاری از کشورهای صاحب نام فوتبال جهان نیز درصورتی که قهرمانی تیمی قطعی شده باشد مراسم اهدای جام در صورت ضرورت زودتر برگزار می شود. اینجا نیز قرار است مراسم اهدای جام در ورزشگاه آزادی که گنجایش صد هزار نفری دارد برگزار شود. 

 طبق اخبار دریافتی خبرنگار پیروزی قرار است مهدی تاج در نشست خبری فردا پس از اخذ مجوزهای نهایی برگزاری مراسم اهدای جام در دیدار با پدیده را اعلام نماید. هنوز مسوولان باشگاه پرسپولیس تا یک ساعت پیش در جریان این تصمیم ویژه مسولان فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و هیات های فوتبال استانها قرار نگرفته اند.

استادیوم آزادی

قهرمانی

مهدى اشتیانى :
۲۰ فروردين ۹۶
بسیار خوبه ایشالا همه هستیم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی