سیامک نعمتی: همه در خاک ایران بازی می‌کنیم و پرچم ژاپن را نیاورند زیباتر است/ گل تراکتورسازی آفساید بود

سیامک نعمتی: همه در خاک ایران بازی می‌کنیم و پرچم ژاپن را نیاورند زیباتر است/ گل تراکتورسازی آفساید بود

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که گل تیم تراکتورسازی صد درصد آفساید بوده است. 

به گزارش پیروزی دیلی ، سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و متأسفانه گل نداشت و نتوانستیم سه امتیار را بگیریم. شرایط بازی خوب بود، اما آب و هوا و زمین کمی ما را اذیت کرد. امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم سه امتیاز را بگیریم تا این بازی را جبران کنیم.


وی در خصوص حواشی روی سکوها که علاوه بر شعارها هواداران تراکتورسازی پرچم ژاپن را روی سکوها به اهتزاز در آوردند،‌ گفت: به نظرم اگر این کار را نکنند، زیباتر است. ما همه در خاک ایران زندگی می‌کنیم و پرسپولیس هم تیم ایران بود که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده بود. این کارها انجام نشود قشنگ‌تر است، اما ما هم حواس‌مان به این شعارها نبود و نمی‌دانیم چه صحبت‌هایی بین هواداران رد و بدل شد.


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش باید هر چهار روز بازی کند و در این شرایط کمال کامیابی‌نیا را هم از دست داد، تصریح کرد: بله، دقیقاً این فشار آنقدر سنگین است که فکر می‌کنم از بین بچه‌ها فقط من و شایان بدون مشکل بودیم که آن هم امروز کمی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شدیم و درد داشتیم. کمال کامیابی‌نیا هم فکر می‌کنم امشب بتواند کتف خود را جا بیندازد و به تمرینات برگردد، اما امیدوارم حداقل تا نیم‌فصل دیگر مصدومی نداشته باشیم.


نعمتی در واکنش به این سؤال که آیا گل تراکتورسازی آفساید بود یا نه، گفت: بله، صد درصد آفساید بود. صحنه را ندیده بودم، اما همان زمان چون احسان (حاج‌صفی) را جلوتر از خودم دیدم، به او گفتم که آفساید بوده است. بعد از بازی هم دوباره فیلم آن صحنه را دیدیم که آفساید بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی