1+3 هافبک دفاعی در ترکیب تیم ملی

1+3 هافبک دفاعی در ترکیب تیم ملی

سرمربی تیم ملی همچنان زوج های مختلف در پست هافبک دفاعی را امتحان می کند تا در نهایت برای جام جهانی دو نفر را در ترکیب ثابت تیم ملی بازی بدهد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کارلوس کی روش امروز بازی برابر ونزوئلا را با علی کریمی و سعید عزت اللهی در پست هافبک دفاعی شروع کرد اما در نیمه دوم ترجیح داد تغییراتی در این پست داشته باشد.


در دقیقه 45 بازی سرمربی پرتغالی تیم ملی اکبر ایمانی را جایگزین سعید عزت اللهی کرد که به دلیل محرومیت بازی اول ایران در جام جهانی را از دست داده است، او همچنین در دقیقه 60 امید ابراهیمی را که ذاتا یک هافبک دفاعی است به جای سیدجلال حسینی در پست دفاع وسط وارد زمین کرد.


همچنین باید اضافه کرد که احسان حاج صفی در بسیاری از بازی های تیم ملی در پست هافبک دفاعی به میدان رفته است و امروز به خاطر مصدومیت میلاد  محمدی ناچار شد در پست دفاع چپ به میدان برود.


کی روش در حال حاضر بازیکنان با کیفیت زیادی در پست هافبک دفاعی دارد که تازه بازیکنانی مثل امید نورافکن و کمال کامیابی نیا هنوز به چرخه بازیکنان او در این پست اضافه نشده اند و او قصد دارد با بازی دادن به بازیکنان مختلف زوج نهایی خود را برای جام جهانی انتخاب کند.

ایران-ونزوئلا

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی