2 سال به سرعت برق و باد گذشت/اولادی بین دوستانش دیگر تنها نیست

2 سال به سرعت برق و باد گذشت/اولادی بین دوستانش دیگر تنها نیست

دیگر تنها نیست! حالا دوستانش گرد مزارش جمع شده اند و به یاد مهرداد برایش فاتحه ای می خوانند و جویای احوال خانواده اش می شوند. دوسال از رفتن مهرداد اولادی گذشت. یک جوان فوتبالی پر پر شد تا همه ما بدانیم مرگ در یک قدمی است و اگر قدر بودن هم را ندانیم خیلی زود حسرتش بر دلهایمان خواهد نشست. 

امروز مزار مهرداد شلوغ بود. دوستانش امدند تا برای دل پر درد پدر و مادرش مرهمی باشند.

گزارشی تلخ از این همدلی دیرهنگام برایتان تدارک دیدیم که در ادامه از نظرتان می گذرد:

-  همه به یاد اولادی بودند. از هرجای ایران برایش بنرهای تسلیت فرستاده بودند. برای پیدا کردن منزل و مرقد مهرداد اصلا دچار مشکل نمی شویم. آنقدر بنرهای تسلیت در روستا قادیکلا و مسیر منتهی به مزار مهرداد وجود داشت که نمی توانستی مسیر را گم کنی! البته مردم این روستا و اطراف هم با رویی گشاده مسیر را به شما نشان می دادند.

-  حدود 300 نفر مهمان خود را به محل برگزاری مراسم رساندند. خانواده مهرداد و اهل محل به پذیرایی از این مهمانان پرداختند. مسجد محل هم پذیرای مهمانان حاضر بود. مهرداد امروز سرش خیلی شلوغ بود.

-  مراسم از ساعت 2 آغاز شد. آفتاب بهاری هم مانع حضور مردم در محل نبود. همه بر سر مزار حاضر می شدند و فاتحه ای می خواندند. هنوز هم بودند مردمی که خود را به محل مراسم برسانند. مثل روزهایی که تو ورزشگاه ازادی برایش هورا می کشند. 

-  مراسم با تلاوت آیاتی از کلام خدا و سرود ملی ایران اغاز شد. حاضرین دقیقه شماری می کردند تا دقایق به عدد 33 برسد. آنها با خواندن سرودهای محلی این دقایق را سپری کردند تا به دقیقه 33 مراسم رسیدند و به تشویق مهرداد پرداختند. مثل روزهای گلزنی اش برای پرسپولیس

-  همبازیانش در ملوان هم به محل برگزاری مراسم امدند تا دوست و همبازی اشان را تنها نگذارند. لیدرهای پرسپولیس و نساجی قائمشهر هم خود را بر سر مزار مهرداد رساندند تا به بازیکن محبوب خود ادای احترام کرده باشند.

-  حضور چهره هایی همچون جواد کاظمیان ، پژمان نوری ، همسر هادی نوروزی خدا بیامرز ، نادر دست نشان ،مسگر ساروی، میثم بائو و اعضای تیم ملی ناشنوایان ایران در این مراسم جالب بود. شاید مرهمی باشند بر زخم دل پدر و مادری که تا ابد داغدار پسرشان خواهند بود.

-  همه ناراحتند! می گویند چرا نمی گذارند مقبره مهرداد ساخته شود. سوالی که بی جواب است. واقعا چرا چنین اجازه ای به آنها داده نشد؟!

-  از پرسپولیسی ها خبری نیست. نه تسلیتی و نه دسته گلی و نه حتی یک بنر کوچک. استقلالی ها که از همان روز اول حضور او را در تیم خودشان انکار کردند. اینهم سهم مهرداد اولادی از فوتبال!

 روزبه دلاور  خبرنگار روزنامه پیروزی - روستای قادی کلا قائمشهر

مراسم یادبود

مهرداد اولادی

پیروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی