3 محروم روی دست پرسپولیس/شاهکار صالحی کامل شد

3 محروم روی دست پرسپولیس/شاهکار صالحی کامل شد

 قضاوتهای ضعیف احمد صالحی با دو پنالتی مشکوک به سود پرسپولیس و 3 اخطاره کردن بازیکنان این تیم کامل شد.

به گزارش پیروزی دیلی؛احمد صالحی بار دیگر با قضاوت ضعیفش اعتراض پرسپولیسی ها را به دنبال داشت. این داور که به دلیل سوتهای پراشتباه خود در بازیهای پرسپولیس بارها موجب اعتراض هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است، بار دیگر جنجال ساز شد و با سوتهای عجیب و پراشتباهش 90 دقیقه روی اعصاب پرسپولیسی ها بود.
صالحی در همان دقایق ابتدایی بازی در حالی که مدافع گسترش فولاد با خطا مهدی طارمی، مهاجم سرخپوشان را متوقف کرد از اعلام خطا و ضربه پنالتی به سود پرسپولیس چشم پوشی کرد. به اعتقاد کارشناسان داوری از جمله مظفری زاده و رودنیل حرکت مدافع گسترش خطا  بوده و یک پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه 22  می بایست اعلام می شد. البته مظفری زاده معتقد است داور در این بازی یک پنالتی دیگر نیز به نفع پرسپولیس نگرفته است و در دقیقه 88 از دومین خطای پنالتی مدافعان گسترش به روی مهدی طارمی چشم پوشی کرده است.

اشتباهات صالحی در این بازی به همین صحنه ها خلاصه نشد و این داور بارها از خطای بازیکنان گسترش فولاد بر روی بازیکنان پرسپولیس گذشت و با چند اخطار بی مورد 3 بازیکن پرسپولیس را از دیدار هفته آینده این تیم مقابل صبا محروم کرد.  صالحی به کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 64 بازی به دلیل اعتراضی که به خطای بازیکن حریف داشت و درخواست وی جهت اخطار به بازیکن حریف کارت زرد نشان داد
اخطار به سیدجلال حسینی آنچنان عجیب بود که گزارشگر بازی به آن واکنش نشان داده و معتقد بود اعتراض کاپیتان پرسپولیس آنچنان شدید نبوده که مستحق دریافت کارت باشد. این داور همچنین در دقایق 84 و 88 به دو بازیکن دیگر پرسپولیس کارت زرد نشان داد و احمدزاده را به دلیل درگیری با بازیکن گسترش فولاد و به طارمی به دلیل اعتراض به عدم اخراج بازیکن حریف جریمه کرد.

اما عجیب ترین اتفاق این مسابقه آنجایی بود که بازیکن گسترش در بازی امروز دوبار کارت زرد گرفت اما اخراج نشد!مسعود ابراهیم‌زاده در دقیقه 84 مرتکب خطا روی علی‌ علیپور شد تا از احمد صالحی کارت زرد بگیرد. این بازیکن که در دقیقه 35 نیز کارت زرد گرفته بود به طرز عجیبی اخراج نشد.

با وجود اعتراض بازیکنان پرسپولیس به خصوص مهدی طارمی و حسین ماهینی این داور معتقد بود که این اخطار کارت زرد اول این بازیکن بوده است.

 


 شیوا دورانگر-خبرنگار

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی