3 میلیارد برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری

3 میلیارد برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری

رئیس هیات فوتبال استان گیلان می گوید امتیاز تیم لیگ برتری این استان یعنی سپیدرود را می توان با تنها 3 میلیارد خرید!

به گزارش پیروزی‌دیلی، مصاحبه اخیر الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان نشان می دهد سپیدرودی ها هنوز هم با مشکلات مالی دست به گریبان هستند، مشکلاتی که گویا باعث شده تا آنها هیچ ابایی از فروش امتیاز تیم نداشته باشند و بگویند حتی با 3 میلیارد تومان نیز امتیاز این تیم را خواهند فروخت. 

 

این پیشنهاد عجیب در حالی مطرح می شود که تیم های دیگری از جمله نفت تهران که بدهی های فراوانی نیز به دنبال خود دارد به مراتب با قیمتی گرانتر دست به دست می شود. بنابراین احتمالا موارد دیگری نیز به دنبال خرید امتیاز این تیم لیگ برتری مطرح می شود که پرداختن به آن در این مطلب نمی گنجد. 

 

البته قیمت عنوان شده به اضافه مطالبات کادر فنی و بازیکنان و هزینه های جاری و البته بدهی های این تیم محاسبه خواهد شد که باز هم با این وجود از قیمتی حدود 20 میلیارد بیشتر نخواهد شد. 

 

او می گوید: طبق قانون هیات فوتبال هیچ استانی حق تیم‌داری ندارد و ما هم هیچ وقت مالک باشگاه سپیدرود به حساب نمی‌آییم. سپیدرود در فصل گذشته که در لیگ یک، یکی از شانس‌های صعود بود در هفته‌های آخر به مشکل مدیریتی برخورد که ما هم در چند هفته آخر تیم را مدیریت کردیم تا به مشکل برنخورد. ما حاضر هستیم تا این تیم را با 3 میلیارد واگذار کنیم و هرکس توان خرید دارد به رشت بیاید و ما نهایت همکاری را با او انجام می‌دهیم. البته 3 میلیارد قیمت امتیاز این باشگاه است و خریدار جدید باید پول قرارداد بازیکنان و کادر فنی را هم پرداخت کند.

سپیدرود رشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی