۳ هزار دلار حداقل هزینه حضور ۱۲ روزه در روسیه برای تماشاگران ایرانی

۳ هزار دلار حداقل هزینه حضور ۱۲ روزه در روسیه برای تماشاگران ایرانی

تماشاگران ایرانی برای حضور در جام جهانی روسیه و اقامتی ۱۲ روزه در این کشور حداقل رقمی در حدود ۳ هزار دلار هزینه کنند.
به گزارش پیروزی دیلی، در حال حاضر فیفا در تلاش است که فروش بلیت به تماشاگران در سراسر دنیا را از طریق سایت خود و نمایندگی‌های رسمی‌اش در کشورهای مختلف انجام بدهد.

 تیم ملی ایران نیز یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی است که مهم‌ترین سؤال برای تماشاگران ایرانی و علاقه‌مندان به فوتبال و تیم ملی بحث هزینه‌های سفر به روسیه است. گفته می‌شود کمترین هزینه برای یک تماشاگر ایرانی بدون احتساب قیمت بلیت مسابقات و برای اقامتی ۱۲ روزه در روسیه حداقل ۳ هزار دلار خواهد بود. یعنی تماشاگر ایرانی برای حضور در سه بازی در روسیه رقمی بیش از ۱۲ میلیون تومان باید هزینه کند. یعنی روزانه هر تماشاگر ایرانی در روسیه و در صورتی که در هتل‌های سه ستاره اقامت داشته باشد یک میلیون تومان باید بپردازد. 

 این در حالی است که اگر قیمت بلیت هم به این رقم اضافه شود و فردی بخواهد بلیت VIP برای سه مسابقه ایران خریداری کند باید رقم ۲۵۵۰ دلار هم برای این رقابت‌ها بپردازد. 

البته این قیمت بلیت مربوط به قبل از قرعه‌کشی است و هرچه به مسابقات نزدیک شویم قیمت بلیت‌ها به خصوص در بازار سیاه چند برابر خواهد بود.

جام جهانی 2018

روسیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی