۶ مربی مدنظر کریمی برای حضور در نفت

۶ مربی مدنظر کریمی برای حضور در نفت

نشست سرپرست باشگاه نفت تهران و علی کریمی درباره بررسی مسایل مرتبط با تیم برگزار شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی نفت تهران،علی کریمی پس از جلسه چهار روز پیش روز چهارشنبه و پس از آنکه بعنوان گزینه نهایی نفت انتخاب شده بود در جلسه پنج ساعت و نیمه ای که با عرفانیان داشت به توافقات نهایی دست یافت. 

 نشست سوم علی کریمی و مدیریت باشگاه نفت نیز از ساعت 9شب آغاز شده و همچنان در حال برگزاری است.کریمی در این جلسه درباره دستیاران مدنظرش و همچنین برخی از بازیکنانی که خواهان جذب انها شده صحبت کرد.

 کریمی 6مربی ایرانی و خارجی را مدنظر دارد که از بین آنها 4نفر را انتخاب خواهد کرد. به گفته سخنگوی باشگاه نفت از آنجا که برخی گزینه های مدنظر کریمی در حال بررسی شرایط و مهیا کردن امکان حضور خود در نفت هستند وی نیز تصمیم گیری نهایی را منوط به مشخص شدن وضعیت گزینه های اصلی خود کرده است.

حسین قدوسی تصریح کرد: علی کریمی در تصمیمات هوشمندانه ای که داشته می توان گفت برای دستیاران فنی،مربی گلرها و آنالیزور بهترین انتخاب ها را داشته و به اتفاق مدیریت باشگاه و مشاورانش در حال رایزنی است تا امکان حضور این نفرات در کادر فنی نفت فراهم شود. 

 سخنگوی نفت درباره زمان امضای قرارداد علی کریمی گفت: دغدغه های اصلی آقای کریمی حل وفصل مباحث مرتبط با تیم، شکل گرفتن کادر فنی مدنظر،تمدید قراردادها و جذب بازیکن است و همین مسایل موجب شده ایشان طی دو روز اخیر در گفت و گوهای تلفنی و جلسات حضوری پیگیر این مسایل باشند.

وی افزود: ما نیز در بخش رسانه ای باشگاه سعی داریم با توجه به اهمیت حضور علی کریمی بعنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا با در نظر گرفتن خواسته های دوستداران پرشمار علی کریمی و همچنین همکاران رسانه ای اتفاقات را آنطور که هست منعکس نماییم و در این باره ملاحظات مدیریت باشگاه و تاکید علی کریمی درباره عدم اعلام نفرات قبل از توافق نهایی را مدنظر داریم.

علی کریمی

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی