یادداشت;هشت نکته از کیروش و شرکا در یک نبرد تعیین کننده

یادداشت;هشت نکته از کیروش و شرکا در یک نبرد تعیین کننده

حسین قدوسی، سردبیر روزنامه پیروزی 8 نکته از کیروش و شرکا در یک نبرد تعیین کننده را در یادداشتی بیان کرده است.
پیروزی دیلی:

1-کیروش تیمش را هجومی چیده.اشکان که مصدوم است.گوچی نیست.جهانبخش.ازمون.کریم و طارمی عناصر تهاجمی تیم کیروش هستند که سرعت،تکنیک و قدرت شوتزنی و سرزنی خوبی دارند. کیروش می خواهد از کندی مدافعان حریف استفاده کند.بویژه در ضدحملات. 

 2-کیروش برخلاف بازی های قبلی ترجیح داده از جنجال و حاشیه سازی و جنگ روانی علیه حریف خودداری کند و حتی در کنفرانس خبری قبل از بازی سعی کرد در قبال سوالات جنجالی خبرنگاران قطری طوری حرف بزند که حاشیه ای پیش نیاید. 

 3-کیروش در بازی های قبلی ترفندش ایجاد جنگ روانی برای حریفان بود اما حالا و شاید در دور برگشت سیاست او این باشد که با پنبه سرببرد. 

 4-چرا کیروش از جنگ روانی پرهیز می کند؟!شاید بدین خاطر که او طی ماههای اخیر با کنار گذاشتن 8ملی پوش پرسپولیس از اردوی دبی،دریافت برخی پیشنهادات از جمله افریقای جنوبی و قبل از ان استعفایش و البته بیانیه های جنجالی و مصاحبه های مکرر علیه برانکو و برخی مسوولان فدراسیون و اخیرا هم کنار گذاشتن همه عوامل ایرانی تیم ملی حسابی جنجال ساز شده بود.او حالا دنبال ارامش است و اثبات اینکه نازش را باید خرید.!! 

 5-حیف و صدحیف از سیدجلال و رامین رضاییان که نیمکت نشین باشد.حیف که ماهینی و حتی ایرانپوریان تماشاگر این بازی باشند و نظاره گر فیکس بازی کردن وریا غفوری.انشااله که امشب ثابت شود ما اشتباه می کنیم و غفوری از همه این نفرات بهتر است.

 6-کیروش غیرقابل پیش بینی ترین مربی اسیا و حتی جهان است.تنها مربی دنیا که به ترکیب تیم برنده(در تاشکند)دست می زند و در بازی بعد با چند تغییر کره را در ازادی می برد و در هر بازی تیمش را با چند تغییر روانه کارزار با تیم های اسیایی می کند.این دفعه هم تغییرات جواب می دهد؟!انشااله. 

 7-امشب می توانیم ببریم و به صعود امیدوارتر از قبل باشیم و رویاهای قطر که سودای حضور در جام جهانی را دارد و همه در این مسیر حامی ان هستند را ناامید کند.می توانیم ببریم اگر این داور بگذارد! 8-حاج صفی با ادامه این روند رکورددار بازی های ملی خواهد شد؟!او می تواند از دایی و نکونام هم عبور کند.اگر قدر خودش را بداند.

حسین قدوسی-سردبیر روزنامه پیروزی

ایران-قطر

حسین قدوسی

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی