9 اشتباه وحشتناک و مسلم داوری به نفع استقلال در 2 بازی اخیر/ فراتر از فاجعه، شورش را دراورده اند

9 اشتباه وحشتناک و مسلم داوری به نفع استقلال در 2 بازی اخیر/ فراتر از فاجعه، شورش را دراورده اند

9 اشتباه وحشتناک و مسلم داوری به نفع استقلال در 2 بازی اخیر
به گزارش پیروزی دیلی، داوری در یکی دیگر از دیدارهای استقلال باز هم پر از ابهام و مسئله و جنجال بود و دیدار استقلال-صنعت نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی با حواشی و در چنین فضایی برگزار شد. این در حالی است که در دیدار گذشته آبی پوشان مقابل تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر نیز شاهد اشتباهات فاجعه بار داور مابقه رضا کرمانشاهی بودیم تا جایی فریاد اعتراض مهدی تار تار در کنفرانس خبری بعد از این بازی بلند شد و این مربی گفت: «می خواهند تیم مرا قربانی کنند» 

 بازی قبل یک کلکسیون، دیروز یک خروار اشتباه داوری به نفع استقلال

 نگاهی به اشتباهات داوری دیدار استقلال-پارس جنوبی جم از دید کارشناس برنامه نود، نوید مظفری:

 1-وحید حمدی‌نژاد با گرفتن دست مهدی قائدی مرتکب خطا شد ولی این صحنه بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد و پنالتی به اشتباه برای استقلال گرفته شد. 
2-به دلیل حضور بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه پیش از زدن ضربه، پنالتی استقلال باید تکرار می‌شد.
3-روح‌الله سیف‌اللهی در ابتدای مسابقه به علت خطای خشن روی امید ابراهیمی باید کارت قرمز مستقیم دریافت می‌کرد که داور هیچ کارتی در این صحنه نشان نداد. 4-پژمان منتظری با دست سیف‌اللهی را هُل داد و پنالتی برای پارس جنوبی گرفته نشد. 
5-کارت زرد دوم به سیف‌اللهی به خاطر ضربه با دست به صورت مهدی قائدی درست بود(این درحالی است که پیش از این برخی داورها اخراج سیف اللهی را نادرست اعلام کرده بودند) 
6-علی قربانی باید به علت ضربه به مدافع پارس جنوبی، کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد. 
7-سید مجید حسینی خطایی روی علی دشتی مرتکب نشد و اعلام پنالتی برای پارس جنوبی اشتباه بود.(بی تاثیر در نتیجه بازی!) 
8-پنالتی پارس جنوبی به خاطر حضور بازیکنان در محوطه جریمه قبل از زدن توپ باید تکرار می‌شد

 فراتر از فاجعه، شورش را درآورده اند

 در دیدار نیمه نهایی جام حذفی شاهد ادامه اشتباهات داوری به سود آبی ها بودیم. آنچه می خوانید اشتباهات داوری دیدار صنعت نفت آبادان-اسقلال به گفته کارشناسان داوری است: 
1-پیش از گل اول آبیها علی قربانی خطای هند کرد! 
2-گل سالم صنعت نفت که از خط دروازه عبود کرد و به گفته کمالوند کمک داور گل را مردود اعلام کرد در حالی که فغانی گل را قبول داشت. 
3-پنالتی مسلم روی جاسم کرار گرفته نشد! اگر بخواهیم خطای پنالتی که روی کرار رخ داد را با خطایی که در دیدار قبل، کرمانشاهی برای آبی پوشان پنالتی گرفت مقایسه کنیم این خطا بسیار محرزتر و به اصطلاح پنالتی تر بود. 

باید قبول کرد که این اشتباهات داوری فراتر از فاجعه است و وقتش رسیده بگوییم که دیگر شورش را درآورده اند! 

 تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل 

 علاوه بر اشتباهات مکرر داوری در دو دیدار گذشته، آبی ها باز هم از داوری سود برده اند و دو سه پنالتی دیگر هم برای حریفان این تیم گرفته نشده است اما جالب است که با توجه به اشتباهات مکرر داوری به سود استقلالی ها شفر در پایان دیدار با پارس جنوبی گفت: «تا کنون اشتباه داوری در ایران ندیده ام!» وی همچنین بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان در اظهار نظری جالب گفت: «فوتبال ایران خوشحال باشد که چنین داورهایی دارد!»

 به قول معروف «آنچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک» با وجود اشتباهات داوری که فراتر از فاجعه رفته، چنین اظهار نظراتی جالب است! به هر حال اگر کمیته داوران فیفا یا ای اف سی بدانند که چنین اشتباهاتی از سوی داوران ایرانی به سود یکک تیم خاص به طور مکرر رخ می دهد قطعا برای داوری ایران وجهه خوبی نخواهد داشت. 

آنچه گفتیم ادعای ما نیست بلکه گفته کارشناسان است و ما تنها به آنها استناد کردیم.

استقلال

داوری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی