AFC جهانبخش‌ها را نمی‌بیند

AFC جهانبخش‌ها را نمی‌بیند

کنفدراسیون فوتبال آسیا اصولاً ایران را زیاد تحویل نمی‌گیرد. ما جایی در معادلات کنفدراسیون نداریم.
به گزارش پیروزی دیلی، آنها یا به فوتبال ایران اخطار می‌دهند، یا بازرسان خود را برای بررسی مدارک باشگاه‌های ما به سفر می‌فرستند، یا وقتی پای انتخاب بهترین‌های آسیا به میان می‌‌آید اسمی از بازیکنان ایرانی می‌برند. کنفدراسیون فقط یکجا در حق این فدراسیون لطف می‌کند‌؛ اینکه همواره جایی در میان فدراسیون‌های الهام‌بخش آسیا داریم! آری الهام‌بخش... راستی کنفدراسیون فوتبال آسیا این الهام را از کجا گرفته؟ چگونه و چطور به این نتیجه رسیده است؟ کنفدراسیونی که حتی حاضر نشده یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران مثل علیرضا جهانبخش را در جمع کاندیداهای سال قرار بدهد چگونه به الهام‌بخشی فدراسیون فوتبال ایران بشارت داده؟

 هر بار فشارهای داخلی بر فدراسیون فوتبال ایران وارد می‌شود، بحث جادوگری داغ می‌شود؛ هر بار دلالان و سوداگران عرصه فوتبال خودی نشان می‌دهند، تیم جوانان ایران در مقدماتی قهرمانی آسیا ناکام می‌شود؛ هر دفعه که یک اتفاق تلخ رخ می‌دهد کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین بازیکنان ایران را فراموش می‌کند اما الهام‌بخشی فدراسیون فوتبال ما فراموش نمی‌شود! احتمالاً حضور متوالی چند تیم ایران در جام جهانی‌ و موفقیت‌های تیم ملی بزرگسالان در آسیا باعث شده تا کنفدراسیون از ناچاری نیم‌نگاهی به فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد اما واقعیت این است که در بخش‌های مهمتر که مربوط به حضور بازیکنان ایرانی است، AFC استعدادهای ایرانی را نمی‌بیند. 

در لیگ قهرمانان آسیا اما وقتی داور عرب در بازی با پرسپولیس سوت زد باید متوجه می‌شدیم فدراسیون فوتبال ایران در معادلات قدرت AFC جایگاهی ندارد و توقع اینکه در انتخاب بهترین‌های آسیا، فوتبال ایران جایگاه و مرتبه بالاتری داشته باشد یک خیال باطل است. 

گاهی وقت‌ها دل خوش می‌تواند این معنا را داشته باشد که الهام‌بخش باشیم و امروز فدراسیون فوتبال ایران یکی از فدراسیون‌های الهام‌بخش آسیاست. چه اتفاقی از این بهتر و سرگرم‌کننده‌تر؟

afc

علیرضا جهانبخش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی