AFC دوباره پرسپولیس را صدرنشین کرد

AFC دوباره پرسپولیس را صدرنشین کرد

در حالی که طی هفته های گذشته صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC تیم الهلال اعلام شده بود امروز بار دیگر پرسپولیس به صدر جدول این گروه بازگشت.

به گزارش پیروزی دیلی، مطابق قوانین عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های لیگ قهرمانان آسیا ملاک رده بندی بازی های رودرروی تیم هاست و پرسپولیس با وجود هم امتیاز بودن با الهلال و داشتن گل زده بیشتر در رده دوم گروه از سوی AFC قرار گرفته بود.

این در شرایطی است که دو تیم در اولین بازی خود به تساوی رسیده بودند و هیچ کدام از تیم های پرسپولیس و الهلال در زمین خود میزبان حریف نبوده و در زمین بی طرف بازی می کنند و با توجه به اینکه الهلال یک گل زده در خانه حریف(پرسپولیس) داشت در رده بالاتر قرار گرفته بود.

اما امروز اتفاق جالبی افتاده و AFC رده بندی خود را تغییر داده و تمام توضیحات مربوط به رده بندی مخصوص خود را از زیر جدول ها حذف کرده و پرسپولیس را در صدر جدول و الهلال را در رده دوم قرار داده است.

باید دید این تصمیم AFC دائمی است و قرار است همین رویه تا پایان رقابت ها دنبال شود یا اینکه موقتا برای هفته های ابتدایی رقابت ها این تصمیم اتخاذ شده تا رده بندی تیم ها به شکل آسان تری انجام شود ودر نهایت پس از پایان تمام مسابقات مرحله گروهی و انجام بازی های رفت و برگشت، تاثیر بازی های رو در روی تیم ها در رده بندی اعمال شود.

هرچه باشد فعلا پرسپولیس هم مانند دو تیم ایرانی دیگر صدرنشین گروه خودش شده و با روحیه بهتری می تواند به مصاف الریان برود.


afc

صدرنشین لیگ قهرمانان

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی