مسلمان: اتفاقات اخیر را فراموش کردم

مسلمان: اتفاقات اخیر را فراموش کردم

محسن مسلمان دو، سه هفته دشواری را پشت سر گذاشت اما حالا می‌خواهد برخیزد و دوباره به همان مهندس پرسپولیسی‌ها تبدیل شود.
به گزارش پیروزی دیلی، او معتقد است یک فوتبالیست حرفه‌ای باید خودش به خودش کمک کند و چالش‌ها را پشت سر بگذارد. پس از مدت‌ها دقایق کوتاهی با محسن مسلمان گپ زدیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید. 

* محسن مسلمان چالش‌های دو، سه هفته اخیر را پشت سر گذاشته؟

 قبل از هر چیز می‌خواهم روز مربی را به برانکو و کادر فنی پرسپولیس تبریک بگویم. در خصوص سؤال شما نمی‌خواهم دیگر به آن بپردازم. هر چه بود گذشت و همه اتفاقات گذشته و به قول شما دو، سه هفته اخیر را Delet کردم.

 * فقط یک جمله که چه کسی بیشتر از همه به تو کمک کرد؟ 

خیلی کوتاه بگویم که یک فوتبالیست حرفه‌ای باید خودش به خودش کمک کند. به هر حال هر چه بود گذشت. از همه دوستانی هم که این مدت با من تماس گرفتند تشکر می‌کنم.

 * پس از پایان شهرآورد هم خیلی خوشحال بودی. همراه با کمال و منشا کلی هنرنمایی کردید.

 (می‌خندد) نه بابا! منشا یکسری حرکات سامبایی انجام داد و... خیلی خوشحال بودیم. برد شهرآورد لذت‌بخش است. روز فوق‌العاده‌ای بود. 

* برخی‌ها معتقدند یک گل کم بود و اگر پرسپولیس عقب نمی‌کشید شهرآورد 85 پرگل‌تر می‌شد. 

مهم برد شهرآورد بود که خدا را شکر به اسم پرسپولیس ثبت شد. سال‌ها بعد کسی نمی‌پرسد چند گل زدید یا چگونه بازی کردید؟ همه از برد پرسپولیس حرف خواهند زد. ضمن آن که ما هم محتاط نبودیم بلکه منطقی بازی کردیم. 

 *رمز و راز موفقیت پرسپولیس چیست؟ 

اینکه کادر فنی خوبی داریم. بازیکنان باکیفیتی در پرسپولیس توپ می‌زنند که به سختی کار می‌کنند و اتحاد و همدلی خوبی هم در تیم حاکم است. این راز موفقیت ماست.

 * استقلال تهران را چطور دیدید؟ 

لطفاً در مورد تیم خودم بپرسید. کاری به استقلال یا تیم‌های دیگر ندارم. 

* محسن مسلمان در شهرآورد فیکس نبود و نیمه دوم جانشین بشاررسن شد، چرا؟

 تشخیص سرمربی تیم بود و من هم به آن احترام می‌گذارم. ضمن آن که در شهرآورد مهم نیست 90 دقیقه بازی کنی یا 30 دقیقه بلکه آنچه اهمیت دارد پیروزی و برد تیم است. ما توانستیم دل هواداران بامعرفت پرسپولیس را شاد کنیم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. 

* برخی هواداران پرسپولیس نگران هستند که محسن مسلمان به خاطر مسائل اخیر افت کند. 

هواداران مطمئن باشند من هنوز همان محسن مسلمان سابق هستم.

 * (حرفش را قطع می‌کنیم) یعنی همان مهندس؟! 

بله، همان مهندس! هر روز تمرین و تلاش می‌کنم تا بتوانم انتظارات را برآورده کنم. 

* بازی سه‌شنبه با سایپا را چطور می‌بینی؟ 

دیدار راحتی نیست، به ویژه آن که باید در ورزشگاه تختی بازی کنیم. تیم‌های علی‌آقا دایی هم همیشه برای برد مبارزه می‌کنند. با این حال فکر می‌کنم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم چون به آن نیازمندیم. 

* پارس جنوبی جم همچنان صدرنشین است. در مورد این تیم چه صحبتی داری؟

 این تیم با تلاش و زحمت فراوان از لیگ دسته اول به لیگ برتر رسید و با هدایت مهدی تارتار تاکنون موفق ظاهر شده است. موفقیت این تیم هم جای تبریک به جمی‌ها و بوشهری‌های عزیز دارد. 

* حالا که اسم بوشهر وسط آمد می‌خواهیم بپرسیم اوضاع و احوال روحی دوست صمیمی‌ات مهدی طارمی چگونه است؟ توانسته با 4 ماه محرومیت و حواشی ناشی از آن کنار بیاید؟

 خدا را شکر مهدی روحیه قوی و خوبی دارد. مطمئن باشید طارمی با قدرت بیشتری به صحنه اول فوتبال کشور برمی‌گردد و به قهرمانی پرسپولیس کمک می‌کند.

محسن مسلمان

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی