شانس آقای گلی در لیگ شانزدهم ازآن چه کسی است؟

شانس آقای گلی در لیگ شانزدهم ازآن چه کسی است؟

یکی از جذابترین عناوینی که می تواند در انتهای یک فصل ازآن یک بازیکن شود آقای گلی لیگ است.فصل پیش مهدی طارمی با ۱۶ گل زده توانست این جایزه را به همراه دو عنوان برترین مهاجم لیگ پانزدهم و مرد سال فوتبال ایران کسب کند که تکرار آن برای وی جذابیت این جایزه با ارزش را دو چندان خواهد کرد.
نود اینفوگرافی بهترین گلزنان لیگ شانزدهم از لحاظ متوسط زمان بین هرگل را روی کانال رسمی تلگرامی خود قرار داده است. اگرچه این سایت معتبر! این عدد را برای گوران جرکویچ بجای ۱۵۵دقیقه (۳ گل زده در ۴۶۶ دقیقه حضور در میدان) عدد ۱۷۵ و برای رامین رضاییان که طی ۱۱۷۰ دقیقه حضورش در میدان ، ۴ گل به ثمر رسانده است بجای عدد ۲۹۳ ، عدد ۱۸۴ درج کرده است ! لیکن با توجه به آنکه تنها ۴ هفته از لیگ باقی مانده است و مهدی طارمی با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلزنان فصل قرار دارد به نظر عبور از او توسط جرکوویچ سیاه جامگان و رضاییان خارج شده از باشگاه 
پرسپولیس دست نیافتنی است. 
باید دید از میان سه نفر دیگر بعد از بصدا درآمدن سوت پایان ۳۶۰ دقیقه انتهای فصل بدون احتساب وقت های تلف شده و بشرط فیکس بازی کردن هر سه ، مهدی طارمی می تواند از عنوان آقای گلی خود در فصل پیش دفاع کند؟ 
طبق جدول گلزنان لیگ و اینفوگرافی نود، مهدی طارمی با ۱۴ گل زده درصدر جدول گلزنان لیگ است و بطور متوسط توانسته در هر ۱۴۹ دقیقه یکبار قفل دروازه حریفان را بشکند. ساسان انصاری با ۱۳ گل و متوسط زمان ۱۶۲ دقیقه و گادوین منشأ با ۱۲ گل و متوسط ۱۷۰دقیقه پس از او قرار گرفته اند. ساسان انصاری از بعد مسابقه دو تیم پرسپولیس و فولاد که برانکو و شاگردانش با قطع پاس های ارسالی به او روش مهار این مهاجم را نشان دادند و نیز قرار دادن مدافع مستقیم برای این بازیکن توسط مربیان دیگر، هرگز نشانی از آن گلزن قهار از خود بروز نداده است. در تجمیع با آمار بالا چنانچه ساسان انصاری در زمان پیش رو تا پایان فصل بر روال هر ۱۶۲ دقیقه یک گل زده استوار بماند نهایتا ۲.۲ ( دو ) گل در ۴ بازی را به مجموع گل های زده خود اضافه خواهد کرد .همینطور انتظار به ثمر رساندن ۲.۱ گل را از گادوین منشأ و ۲.۴ گل را از طارمی داریم. با توجه به روحیه خوب تیم و مهدی طارمی به لحاظ قهرمانی پرسپولیس و بازی های پیش روی این تیم چنانچه انگیزه نزد وی برای گلزنی به ذوب آهن تقویت بشود می توان این عدد را به ۳ یا حتی ۴ گل برای طارمی افزایش داد و او را شانس اول کسب عنوان آقای گلی لیگ شانزدهم با ۱۷ یا ۱۸ گل زده دانست.

اقای گلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی