سلطانی‌فر: مشکل قانونی برای فعالیت طاهری وجود ندارد

سلطانی‌فر: مشکل قانونی برای فعالیت طاهری وجود ندارد

وزیر ورزش و جوانان گفت‌: در صدد هستیم مشکلات ساختاری‌، قانونی و مالی و درآمدی پرسپولیس را حل کنیم و از اقدامات هیات مدیره باشگاه برای موفقیت این تیم مردمی و بزرگ حمایت می کنیم و سرپرست باشگاه پرسپولیس هیچ مشکل قانونی برای فعالیت ندارد.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سلطانی‌فر با ابراز رضایت از عملکرد مدیریتی طاهری و هیات مدیره اظهار داشت: در صدد هستیم مشکلات ساختاری‌، قانونی و مالی و درآمدی پرسپولیس را حل کنیم و از اقدامات هیات مدیره باشگاه برای موفقیت این تیم مردمی و بزرگ حمایت می کنیم و مشکلی قانونی برای ادامه همکاری و هیات مدیره باشگاه و آقای طاهری وجود ندارد.

در این جلسه یکساعته علی اکبر طاهری گزارشی از روند اقدامات مالی و اداری باشگاه و همچنین برنامه های پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

وزیر ورزش و جوانان هم با تاکید بر اهمیت حضورقدرتمندانه و موفق نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت‌: موفقیت پرسپولیس و استقلال و سایر نمایندگان ایران برای فوتبال  ملی مهم است و وزارت ورزش و جوانان در کنار فدراسیون فوتبال هم گونه حمایتی را از نمایندگان خود در رقابتهای قاره آسیا خواهد داشت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی