حمله علی دایی به کمیته انضباطی

حمله علی دایی به کمیته انضباطی

علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری دیدار تیمش مقابل پیکان به شدت از کمیته انضباطی انتقاد کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، سرمربی سایپا درباره محرومیت علی قلی‌زاده و بهزاد غلامپور از این دیدار فردا و جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای آنها صادر کرده است، گفت: متأسفانه کمیته انضباطی ما با تمام احترامی که برای تک تک اعضای این کمیته قائلم، یک طرفه تصمیم‌گیری می‌کند و هیچ اجازه‌ای به ما نمی‌دهد تا از حق خود دفاع کنیم. آنها فقط به گزارش داور اکتفا می‌کنند که متأسفانه حق ما و بازیکنان سایپا ضایع می‌شود. باید راه حلی در نظر گرفته شود تا ما از خودمان دفاع کنیم و سپس تصمیم‌گیری شود. 

دایی در ادامه گفت: خواهش می‌کنم فیلم بازی هفته قبل ما را ببینند. متأسفانه ما روی داوران‌مان نظارت نداریم و آنها هر کاری دوست دارند می‌کنند. در این نیم‌فصل هم دیدید که چه بلایی سر تیم ما آوردند. در تمام دنیا بازیکن و مربی اعتراض می‌کنند، اما تا بی‌احترامی صورت نگیرد، حکمی صادر نمی‌شود. من از رأی صادر شده کمیته انضباطی شوکه شدم و از حق خودم نمی‌گذرم. آنها من را 10 میلیون و غلامپور را 8 میلیون تومان جریمه کردند. نمی‌دانم این رأی چطور صادر شده است. من فقط یک سوال از کمیته انضباطی دارم. اینقدر رأی علیه ما صادر می‌کنند و از ما پول می‌گیرند، اما آیا تاکنون توانسته‌اند یک ریال از باشگاه‌ها بگیرند و به ما بدهند؟ آنها فقط بلدند از ما پول بگیرند و شکایت را ثبت کنند. متأسفانه تا پول هم نگیرند، شکایتی ثبت نمی‌کنند. این هم یک مدل جدید است. فقط پول می‌گیرند.

علی دایی

کمیته انضباطی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی