درباره منصوریان، محرومیت استقلال و کمیته انضباطی

درباره منصوریان، محرومیت استقلال و کمیته انضباطی

منصوریان: موضوع قرارداد بستن با بازیکنان خارجی را شوخی می‌گیریم، انگار کمیته انضباطی فیفا هم کمیته انضباطی خودمان است!

علیرضا منصوریان درباره محرومیت تیمش از نقل و انتقالات به خاطر عدم پرداخت مطالبات عادل شیحی گفته: "موضوع قرارداد بستن با بازیکنان خارجی را شوخی می‌گیریم، انگار کمیته انضباطی فیفا هم کمیته انضباطی خودمان است!"

آقای منصوریان! درست می‌گویید. اگر کمیته انضباطی ما مثل فیفا بود وقتی دستیار شما (علی چینی) بعد از بازی اعتراض‌کنان تا نزدیکی درب رختکن پشت سر داوران حرکت می‌کرد و فیلم این اعتراض‌ها در فضای مجازی پرشد مربی‌تان همچون کشورهای اروپایی و طبق آیین‌نامه انضباطی خودمان مدت‌ها محروم می‌شد.

یا وقتی محمد خرمگاه و ساکت الهامی بزن بزن کردند دستیاران مثل احکامی که چهل و هشت ساعته برای صادقیان (محرومیت شش ماهه) و پرسپولیس( سه جلسه محرومیت هواداران از حضور در استادیوم) محروم می‌شدند نه اینکه بعد از دو هفته رای صادر شده و بعد هم بگویند پرونده مفتوح است و هنوز رای نهایی صادر نشده. انگار که می‌خواستند احکام جنگ جهانی را صادر کنند!

اگر کمیته انضباطی ما مثل فیفا بود مثل احکامی که برای پرسپولیس فوری صادر شده حکم حمله لیدرهایتان به تماشاگران نفت و پرسپولیسی‌ها در آن بازی تا حالا صادر شده بود.

آقای منصوریان!شما هم خوب بلدید واژه‌ها را کنار هم بچینید. حالا اگر یک وقت‌هایی فرشینگ، پاندولی و اینجور اصطلاحات را هم به کارمی‌برید به خاطر آن است که لابد خیلی به زبان انگلیسی مسلط هستید. بماند که یک جاهایی باید برای درک درست از اصطلاحات مورد استفاده از سوی شما مترجم استخدام کنیم!

علیرضا منصوریان

فیفا

محرومیت

کمیته انضباطی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی