سپهر، ین سون و حالا شایان/ توخاطرات موندنیه; دقیقه 96

سپهر، ین سون و حالا شایان/ توخاطرات موندنیه; دقیقه 96

گل دقیقه 96 شایان مصلح تنها گل سرخپوشان در این دقیقه خاطره انگیز نبود.
به گزارش پیروزی دیلی، پیش از این هم سرخ ها با دقیقه 96 خاطرات زیادی داشتند تا با گل شایان مصلح این خاطرات بار دیگر برای هواداران تداعی شود. به همین بهانه نگاهی داشته ایم به تمام خاطرات خوش پرسپولیسی ها در دقیقه 96.

 پرسپولیس2 –سپاهان1 ; گل دقیقه 96 سپهر حیدری و قهرمانی... 

 سپاهان در روز آخر می‌توانست با تساوی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرد اما تراژدی عجیبی برای این تیم رقم خورد. نبرد برای قهرمانی لیگ هفتم به هفته آخر در ورزشگاه آزادی کشیده شده بود. فیفا 6 امتیاز از پرسپولیس کم کرده بود و این تیم برای قهرمانی چاره ای جز پیروزی نداشت اما سپاهان با یک مساوی هم قهرمان می‌شد. 

 محسن خلیلی با یک ضربه زیبا گل اول پرسپولیس را زد اما حاج صفی چند دقیقه بعد بازی را مساوی کرد تا بار دیگر سپاهان قهرمان شود و بازیکنان این تیم رو به وقت کشی بیاورند. در نیمه دوم سعید مظفری‌زاده داور بازی 7 دقیقه وقت‌ تلف شده گرفت. اسکوربورد، نزدیکی های ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده را نشان می‌داد. هواداران پرسپولیس دستان‌شان روی سرشان بود و دعا می کردند و برخی باور کرده بودند قهرمانی به سپاهان رسیده اما... 

در ششمین وقت‌های تلف شده بازی محسن خلیلی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد و در حالی که توپ داخل چهار چوب نبود کریم باقری به زیبایی توپ را کنترل و با یک ضربه زیبا توپ را بروی دروازه ارسال کرد و سپهر حیدری با سر توپ را وارد دروازه سپاهان کرد تا زردپوشان به جای جشن قهرمانی شاهد جشن شادی افشین قطبی سرمربی تیم پرسپولیس به همراه 100 هزار نفر پرسپولیسی باشند. 

 استقلال 1 -پرسپولیس1 ؛ پاداش شهامت، جزاى ترس 

 دربی 81 تهران با نتیجه 1-1 به پایان رسید. تیم استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ برتر و از ساعت 15 رو در روی یکدیگر قرار گرفتند . بازی ای که در نیمه اول گل نداشت اما موقعیت های پرسپولیس بیشتر بود. در نیمه دوم و همان دقایق ابتدایی استقلال به گل رسید و همین سبب شد که نمایش قرمزها در نیمه دوم بهتر باشد. البته که نمی شود از تعویض های تمام دفاعی مظلومی گذشت. او عملا به قرمزها اجازه داد نزدیک به یک نیمه روی دروازه شان حمله کنند.

 استقلال با گل جابر انصاری روی سانتر خسرو حیدری تا لحظه آخر برنده دربی بود اما در ثانیه های آخر بالاخره بعد از حملات بی امان قرمزها، پرسپولیس به گل مساوی رسید. گل دقیقه 96 پرسپولیس دیرترین گل تاریخ دربی ها در وقت قانونی بود تا از این لحاظ هم تا مدت ها این مسابقه در یادها بماند.

 پارس جنوبی 0 –پرسپولیس1; صدرنشینی با برد در واپسین لحظات

 در شرایطی که پیش بینی می شد دو تیم صدرنشین لیگ، یک بازی دیدنی را به نام خود ثبت کنند، یک عملکرد نه چندان دلچسب در نهایت دو اتفاق جالب توجه نتیجه را رقم زد. پنالتی از دست رفته توسط محسن فروزان و در ادامه گل بازیکن تعویضی برانکو ایوانکوویچ تقابل یک تصمیم درست را به نمایش گذاشت و پرسپولیس را به صدر جدول رساند. 

در دقیقه 96 دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی، پاس دیدنی کمال کامیابی نیا به شایان مصلح یک گل حساس و سرنوشت ساز برای پرسپولیس را رقم زد تا این تیم در ثانیه پایانی به گل برتری دست یابد.

**مرجان گلچین

شایان مصلح

مرجان گلچین

پرسپولیس-پارس جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی