"طارمی – منشا" کابوس تیم های لیگ هفدهم

"طارمی – منشا" کابوس تیم های لیگ هفدهم

بررسی زوج طارمی و منشا در پرسپولیس در فصل آینده
پیروزی دیلی:

هرچند خط حمله پرسپولیس در لیگ شانزدهم با وجود نفراتی چون مهدی طارمی، وحید امیری و علی علیپور عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشت اما با آمدن گادوین منشا نیجریه ای در فصل هفدهم، پرسپولیس یک خط حمله رویایی در اختیار خواهد داشت. زوج طارمی – منشا می تواند خط دفاع هر تیمی را برهم بریزد و معادلات دفاعی بهترین تیم ها را بی جواب بگذارد.

حضور مهدی طارمی و گادوین منشا در لیگ هفدهم در خط حمله سرخپوشان کار را برای هر تیمی دشوار خواهد کرد. حریفان برای تقابل با پرسپولیس پیش از هر مسئله دیگر باید به فکر مهار منشا و طارمی باشند کاری که چندان آسان به نظر نمی رسد. کما اینکه بسیاری از حریفان در لیگ شانزدهم در مهار مهدی طارمی ناکام ماندند این مهاجم در نهایت برای دومین سال پیاپی آقای گل لیگ برتر شد.

 نگاهی به عملکرد منشا و طارمی در لیگ شانزدهم نشان می دهد که قرار گرفتن این دونفر کنار هم چه زوج خطرناکی را تشکیل می دهد.

 گادوین منشا 

مهاجم فصل آینده پرسپولیس، فصل قبل و با پیراهن پیکان 13 گل در جریان بازی و 2 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و با 15 گل زده بعد از مهدی طارمی 18 گله و ساسان انصاری 16 گله در رده سوم برترین گلزنان لیگ شانزدهم قرار گرفت. منشا همچنین در طول 2316 دقیقه حضور در زمین دو پاس گل نیز داد تا یک آمار فوق العاده از خود برجای گذاشته باشد. 

مهدی طارمی 

طارمی در لیگ شانزدهم در 28 بازی (2411 دقیقه) برای پرسپولیس به میدان رفته، 18 گل (16 گل در جریان بازی و 2 گل از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسانده، 2 پاس گل داده و 3 پنالتی گرفته تا یکی از موثرترین های پرسپولیس در فصلی باشد که با قهرمانی به اتمام رسید. 

در لیگ شانزدهم بارها وحید امیری و علی علیپور زوج طارمی در خط حمله را تشکیل دادند و هردو نفر در کنار طارمی موفق نشان دادند و عملکرد بسیار خوبی را بر جای گذاشتند.

 وحید امیری

 امیری که ابتدای فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد یکی از بهترین های پرسپولیس در لیگ شانزدهم بود. وحید امیری چه در بازی هایی که به عنوان مهاجم زوج طارمی در خط حمله را تشکیل می داد و چه زمانی که به عنوان بک چپ که پست تخصص اش است به کار گرفته می شد عملکرد فوق العاده و کم افت و خیزی داشت. 

مهاجم سرخپوشان در 25 بازی (2140 دقیقه) برای این تیم به میدان رفت و 6 گل و 5 پاس گل را به نام به ثبت رساند. 

علی علیپور 

علیپور در فصل جاری در 28 بازی (1779 دقیقه) برای سرخپوشان به میدان رفته، 4 بار موفق به گلزنی شده و 6 پاس گل را در کارنامه دارد. 


عملکرد امیری و علیپور در لیگ شانزدهم نشان می دهد که قرار گرفتن هرکدام از این دو نفر در خط حمله در صورت لزوم می تواند خط حمله سرخپوشان را به رویایی ترین خط حمله چند سال اخیر فوتبال ایران تبدیل کند. 

نگاهی به بهترین زوج های خط حمله لیگ شانزدهم/ امیری و طارمی بهترین 

1.مهدی طارمی 18 گل/ وحید امیری 6 گل

2.گادوین منشا 15 گل/ سیامک نعمتی 6 گل

3.مرتضی تبریزی با 10 گل/ مهدی رجب زاده 9 گل

3.ساسان انصاری 16 گل/ عبدالله ناصری 3 گل


**مرجان گلچین

طارمی-منشا

مرجان گلچین

پرسپولیس

امیر :
۹ تیر ۹۶
سلام... چه تیمی بشه امسال این پرسپولیس....برای تک تک بازیکتان این تیم غیور آرزوی موفیت و قهرمانی درجام باشگاه های آسیا و همچنین قهرمانی درلیگ هفدهم را دارم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی