عملکرد پرسپولیسی های سابق در نهم لیگ برتر

عملکرد پرسپولیسی های سابق در نهم لیگ برتر

عملکرد پرسپولیسی های سابق در نهم لیگ برتر
به گزارش پیروزی دیلی، با پایان هفته نهم لیگ هفدهم، نگاهی انداخته ایم به عملکرد پرسپولیسی ها در هفته ای که گذشت:

 پدیده: برای پدیده شهاب گردان، مقابل ذوب آهن درون دروازه قرار گرفت و دو بار دروازه اش باز شد و به علاوه در دقیقه 82 کارت زرد دریافت کرد. محمد قاضی 90 دقیقه در میدان حاضر بود، در دقیقه 65 یک گل برای پدیده به ثمر رساند و در دقیقه 85 هم یک پنالتی خراب کرد تا در جدول گلزنان 6 گله شده و در صدر قرار بگیرد. محمدرضا خلعتبری در طول 87 دقیقه حضور در زمین، یک پنالتی از حریف گرفت. محمدرضا خانزاده 90 دقیقه در زمین حضور داشت. میلاد کمندانی دقیقه 87 به جای خلعتبری وارد زمین شد. 

سپاهان: ساسان انصاری 90 دقیقه برابر سیاه جامگان در ترکیب زردپوشان اصفهانی حاضر بود اما در گلزنی ناکام ماند. انصاری در 7 هفته ای که در ترکیب سپاهان حاضر بوده تنها یکبار موفق به گلزنی شده است.

 پیکان: رحمان احمدی برای دومین هفته متوالی از ترکیب تیمش به دور بود و پیام نیازمند دورن دروازه پیکان قرار گرفت.

 تراکتورسازی: به محمد نوری فرصت بازی نرسید. فرزاد حاتمی دقیقه 68 وارد زمین شد.

 سایپا: محمد عباس زاده آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول، در هفته نهم برابر سپیدرود رشت، 90 دقیقه در میدان حضور داشت و در دقیقه 27 تک گل تیم سایپا را به ثمر رساند. عباس زاده در جدول گلزنان لیگ برتر تا اینجا 3 گله است. 

سیاه جامگان: روح الله سیف اللهی و حسین بادامکی که در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان اخراج شده بودند هفته نهم را از دست دادند. یونس شاکری دقیقه 65 وارد زمین شد. به حمیدرضا علی عسگر فرصت بازی نرسید. 

نفت تهران: محسن بنگر، محمد نصرتی و حامد آقایی 90 دقیقه مقابل صنعت نفت آبادان در میدان حضور داشتند. به امیرحسین فشنگچی 72 دقیقه و سامان آقا زمانی 30 دقیقه فرصت بازی رسید. سپیدرود: برای سرخپوشان رشتی در این هفته حسین کعبی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و یک کارت زرد هم دریافت کرد. به شهاب کرمی فرصت بازی نرسید.

 استقلال خوزستان: در دیدار مقابل پرسپولیس، رضا کرملاچعب دقیقه 34 موفق به گلزنی شد و بعد از آن در دقیقه 71 به دلیل مصدومیت تعویض شد. 

پارس جنوبی جم: به میثم نقی زاده و مایکل اومانیا فرصت بازی نرسید. 

گسترش فولاد: سامان نریمان جهان در روز باخت 0-1 تیمش مقابل پیکان 87 دقیقه در زمین حاضر بود. رضا خاقی فر به دلیل مصدومیت هفته نهم را از دست داد. 

 عملکرد سرمربی های پرسپولیسی: 

 علی دایی: سایپایی ها در هفته نهم در حالیکه میزبان تیم سپیدرود رشت بودند به تساوی 1-1 رضایت دادند تا 13 امتیازی شوند و در رده ششم جدول لیگ برتر باقی بمانند. 

حمید درخشان: نفتی ها که این هغته حمید درخشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دیدند در جدال مقابل صنعت نفت آبادان، با نتیجه 0-1 باختند تا با همان 9 امتیاز به رده سیزدهم جدول سقوط کنند. 

یحیی گل محمدی: تراکتورسازی در هفته نهم، با کسب تساوی 1-1 مقابل پارس جنوبی جم 11 امتیازی شد و در رده هشتم جدول باقی ماند. 

مهدی تارتار: پارس جنوبی جم در هفته نهم لیگ برتر با کسب تساوی مقابل تیم تراکتورسازی، 19 امتیازی شد و صدرنشین ماند.

**مرجان گلچین

مرجان گلچین

هفته نهم

پرسپولیسی های سابق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی