عملکرد پرسپولیسی های سابق در هفته دوازدهم لیگ برتر

عملکرد پرسپولیسی های سابق در هفته دوازدهم لیگ برتر

نگاهی به عملکرد پرسپولیسی های سابق در هفته دوازدهم لیگ برتر
به گزارش پیروزی دیلی، با پایان هفته دوازدهم لیگ هفدهم، نگاهی انداخته ایم به عملکرد پرسپولیسی ها در هفته ای که گذشت:

 پدیده: برای پدیده شهاب گردان، مثل هفته گذشته درون دروازه قرار نگرفت و از روی نیمکت نظاره گر دیدار تیمش بود. محمد قاضی 90 دقیقه در میدان حاضر بود. محمدرضا خلعتبری 90 دقیقه در زمین حضور داشت و در دقایق آخر تعویض شد. محمدرضا خلعتبری با بهبود مصدومیت این هفته 90 دقیقه مقابل پرسپولیس بازی کرد. به میلاد کمندانی فرصت بازی نرسید. 

سپاهان: ساسان انصاری 86 دقیقه برابر تراکتورسازی در ترکیب زردپوشان اصفهانی حاضر بود و دو بار موفق به گلزنی شد. انصاری در 11 هفته ای که در ترکیب سپاهان حضور داشته 3 مرتبه موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. 

پیکان: رحمان احمدی برای پنجمین هفته متوالی از ترکیب تیمش به دور بود و پیام نیازمند دورن دروازه پیکان قرار گرفت. تراکتورسازی: فرزاد حاتمی و محمد نوری در دیدار مقابل سپاهان 90 دقیقه در میدان حاضر بودند. 

 سایپا: محمد عباس زاده آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول، در هفته دوازدهم برابر نفت تهران 90 دقیقه در میدان حضور داشت. عباس زاده در جدول گلزنان لیگ برتر تا اینجا 4 گله است. 

سیاه جامگان: حسین بادامکی 78 دقیقه مقابل استقلال بازی کرد. روح الله سیف اللهی دقیقه 62 وارد زمین شد. به حمیدرضا علی عسگر و یونس شاکری فرصت بازی نرسید. نفت تهران: محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی و سامان آقازمانی 90 دقیقه مقابل سایپا در میدان حضور داشتند. به محمد نصرتی و حامد آقایی فرصت بازی نرسید.

 سپیدرود: حسین کعبی 90 دقیقه مقابل ذوب آهن در زمین حضور داشت. به شهاب کرمی فرصت بازی نرسید.

 استقلال خوزستان: در دیدار مقابل گسترش فولاد در هفته دوازدهم، به رضا کرملاچعب فرصت بازی نرسید. این بازیکن تا اینجای فصل دو گله است. 

پارس جنوبی جم: مایکل اومانیا که هفته گذشته برای تیمش گلزنی کرده بود این هفته 90 دقیقه در زمین حاضر بود. به میثم نقی زاده برخلاف هفته گذشته، فرصت حضور در زمین نرسید.

 گسترش فولاد: سامان نریمان جهان در روز برد تیمش مقابل استقلال خوزستان 90 دقیقه در زمین حاضر بود و در دقیقه 77 کارت زرد دریافت کرد. رضا خاقی فر به دلیل مصدومیت هفته دوازدهم را از دست داد. 

 عملکرد سرمربی های پرسپولیسی: 

 علی دایی: سایپایی ها در هفته یازدهم در حالیکه میهمان نفت تهران بودند با نتیجه 0-1 پیروز شدند تا بعد از 6 هفته موفق به کسب 3 امتیاز کامل از یک دیدار شوند. شاگردان دایی با این برد 17 امتیازی شده و در رده ششم جدول قرار گرفتند. 

حمید درخشان: نفتی ها که این هفته حمید درخشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دیدند در جدال مقابل سایپا، با نتیجه 0-1 مغلوب شدند تا با همان 12 امتیاز به رده چهاردهم جدول سقوط کنند. 

یحیی گل محمدی: تراکتورسازی در هفته دوازدهم، با باخت 0-3 در نقش جهان مقابل سپاهان 12 امتیازی ماند و به رده سیزدهم جدول سقوط کرد. 

مهدی تارتار: پارس جنوبی جم در هفته دوازدهم لیگ برتر با قبول باخت 0-1 مقابل فولاد خوزستان در اهواز 25 امتیازی و صدرنشین ماند. 

زلاتکو کرانچار: سپاهان این هفته با برد 0-3 مقابل تراکتورسازی در اصفهان، 14 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رسید.

عملکرد پرسپولیسی ها سابق

مرجان گلچین

هفته دوازدهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی