عملکرد پرسپولیسی های سابق در هفته چهاردهم لیگ برتر

عملکرد پرسپولیسی های سابق در هفته چهاردهم لیگ برتر

نگاهی به عملکرد پرسپولیسی های سابق در هفته چهاردهم لیگ برتر
به گزارش پیروزی دیلی، با پایان هفته چهاردهم لیگ هفدهم، نگاهی انداخته ایم به عملکرد پرسپولیسی ها در هفته ای که گذشت: 

پدیده: برای پدیده شهاب گردان، مثل هفته گذشته درون دروازه قرار نگرفت و از روی نیمکت نظاره گر دیدار تیمش بود. محمد قاضی 90 دقیقه در میدان حاضر بود و دومین گل پدیده را در دقیقه 92 و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم سیاه جامگان کرد. محمد رضا خانزاده 90 دقیقه در زمین حاضر بود و گل اول تیمش را در دقیقه 75 به ثمر رساند. محمدرضا خلعتبری به دلیل محرومیت هفته چهاردهم را از دست داد. به میلاد کمندانی فرصت بازی نرسید. 

سپاهان: ساسان انصاری 90 دقیقه برابر استقلال خورستان در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی حاضر بود. انصاری در 11 هفته ای که در ترکیب سپاهان حضور داشته 4 مرتبه موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.

پیکان: رحمان احمدی برای هفتمین هفته متوالی از ترکیب تیمش به دور بود و پیام نیازمند دورن دروازه پیکان قرار گرفت.

 تراکتورسازی: فرزاد حاتمی 90 دقیقه در زمین حضور داشت و تک گل تراکتوری ها را در دقیقه 68 وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد. محمد نوری در دقیقه 91 تعویض و از زمین مسابقه خارج شد.

 سایپا: محمد عباس زاده آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول، در هفته چهاردهم برابر گسترش فولاد 90 دقیقه در میدان حضور داشت. عباس زاده در جدول گلزنان لیگ برتر 5 گله است.

سیاه جامگان: حسین بادامکی 75 دقیقه مقابل پدیده بازی کرد. روح الله سیف اللهی 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما به حمیدرضا علی عسگر و یونس شاکری فرصت بازی نرسید. نفت تهران: محسن بنگر، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی و سامان آقازمانی 90 دقیقه مقابل در میدان حضور داشتند. بنگر در دقیقه 17 و فشنگچی در دقیقه 45 کارت زرد دریافت کردند. به حامد آقایی در دیدار مقابل پارس جنوبی جم فرصت بازی نرسید.

 سپیدرود: حسین کعبی هفته چهاردهم را به دلیل محرومیت از دست داد. شهاب کرمی در دیدار مقال فولاد خوزستان از ابتدا در ترکیب سپیدرود حضور داشت و در دقیقه 50 تعویض شد.

 استقلال خوزستان: در دیدار مقابل سپاهان در هفته چهاردهم، برای سومین هفته متوالی به رضا کرملاچعب فرصت بازی نرسید. این بازیکن تا اینجای فصل دو گله است. 

پارس جنوبی جم: میثم نقی زاده در دیدار مقابل نفت تهران 90 دقیقه در ترکیب پارس جنوبی حضور داشت. مایکل اومانیا جایی در ترکیب زردپوشان نداشت.

 گسترش فولاد: سامان نریمان جهان در روز برد تیمش مقابل سایپا90 دقیقه در زمین حاضر بود موفق شد هت تریک کند و زننده هرسه گل تیمش بود. رضا خالقی فر این هفته از ابتدا در ترکیب گسترش قرار گرفت اما در دقیقه 83 تعویض شد. 

 عملکرد سرمربی های پرسپولیسی: 

 علی دایی: سایپایی ها در هفته چهاردهم در حالی که میهمان گسترش فولاد در تبریز بودند با نتیجه 1-3 مغلوب شدند. شاگردان دایی با این باخت 20 امتیازی ماندند و جایگاه ششمی هفته گذشته را حفظ کردند. 

حمید درخشان: نفتی ها که این هفته حمید درخشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دیدند در جدال مقابل پارس جنوبی جم، به تساوی بدون گل رضایت دادند و اکنون با 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته اند.

 یحیی گل محمدی: تراکتورسازی در هفته چهاردهم، با قبول تساوی 1-1 در مقابل تیم صنعت نفت در آبادان 16 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول سقوط کرد. 

مهدی تارتار: پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم لیگ برتر در تهران میهمان نفت بود و با تساوی بدون گل متوقف شد. پارسی ها با کسب این تساوی 26 امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند. 

 زلاتکو کرانچار: سپاهان این هفته با تساوی 1-1 در خانه مقابل استقلال خوزستان متوقف شد. بدین ترتیب شاگردان کرانچار 15 امتیازی شده و در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند.

***مرجان گلچین

مرجان گلچین

هفته چهارم

پرسپولیسی های سابق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی