نقش کیا در موفقیت جهانبخش

نقش کیا در موفقیت جهانبخش

نقش کیا در موفقیت جهانبخش....
به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا جهانبخش موفقیتش در فوتبال اروپا را باید مدیون مهدی مهدوی کیا باشد چرا که دوست داشتنی ترین کیای فوتبال ایران با مشاوره خوبش باعث شد جهانبخش از بین تمام پیشنهاداتی که داشت به پیشنهاد نایمخن جواب مثبت دهد. کیا در مصاحبه ای که ایسنا آن را منتشر کرده درباره این موضوع گفته:" علیرضا را از زمان داماش گیلان می‌شناختم. من شش ماه در داماش بودم. از همان روز اولی که او را دیدم فهمیدم که استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. فصل خیلی خوبی هم در داماش داشت. او به من گفت که پیشنهادات زیادی از تیم‌های ایرانی دارد و یک پیشنهاد هم از هلند که ناشناخته است. او از من نصیحت خواست و من به او گفتم این همان چیزی است که من خودم تجربه کردم وقتی از بوخوم پیشنهاد داشتم و به او گفتم که رفتن به هلند برای او بسیار مفید خواهد بود. او به هلند رفت و آن‌جا تجربه زیادی کسب کرد. پیش مشاوره دیگری که به او دادم این بود که او فعلا در هلند بماند و بعدا به لیگ دیگری برود. او باید به شرایط فوتبال هلند عادت کند. من از پیشرفت او بسیار خوشحال هستم و به خودم می‌بالم و حالا فکر می‌کنم او آماده رفتن به یک لیگ بزرگ‌تر است. جهانبخش بازیکنی سریع و تکنیکی محسوب می‌شود و تمام کنندگی خوبی دارد. من امیدوارم بعد از جام جهانی او تصمیم خوبی برای خود بگیرد."

علیرضا جهانبخش

مهدی مهدوی کیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی