نگاهی به عملکرد خریدهای پرسپولیس در فصل جاری/سیامک نعمتی; مورد اعتماد

نگاهی به عملکرد خریدهای پرسپولیس در فصل جاری/سیامک نعمتی; مورد اعتماد

سیامک نعمتی; مورد اعتماد
وقتی به سیامک نعمتی گفتند که با توجه به نیمکت نشین بودن آیا قصد ترک پرسپولیس را دارد یا خبر در جواب گفت: «به پرسپولیس نیامدم که برم» همین یک جمله کافی است تا بدانیم که سیامک نعمتی از همان روز اول می دانست به تیمی می آید که بازیکنانی مثل وحید امیری، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده را در اختیار دارد و عزم خود را جزم کرده تا آنقدر خوب باشد که توجه برانکو را جلب کند.

 نعمتی پر تکرارترین تعویض برانکو در فصل جاری بوده و همین مسئله نشانه اعتماد پروفسور به این بازیکن است و با ادامه این روند و با توجه به توانایی فنی بالای این بازیکن، قطعا در آینده به یکی از مهره های فیکس پرسپولیس تبدیل خواهد شد. نعمتی در 9 دیدار (190 دقیقه) لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفته، یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته است.

 نعمتی در دیدار سوپر جام علی رغم تنها 18 دقیقه حضور در زمین یک پنالتی گرفت و در بازی جام حذفی هم با اینکه در دقیقه 74 وارد زمین شد اما در همان دقایق اندک باقی مانده از حریف پنالتی گرفت و خیال سرخ ها را بابت صعود راحت کرد. 

**مرجان گلچین

سیامک نعمتی

مرجان گلچین

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی