کاشانی:آقای کمیته انضباطی،این همه عجله برای محرومیت پرسپولیسی ها چرا؟

کاشانی:آقای کمیته انضباطی،این همه عجله برای محرومیت پرسپولیسی ها چرا؟

 رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به محرومیت دو بازیکن این تیم واکنش نشان داد.


به گزارش پیروزی دیلی، جعفر کاشانی درباره محرومیت شب گذشته سید جلال حسینی و همچنین محرومیت امروز کمال کامیابی نیا اظهار داشت: باید از کجا این چراها را بپرسیم؟ خب کمیته انضباطی کارش رسیدگی به همین مسایل است دیگر. البته سوال ما این است که چرا آقایان این همه عجله کردند؟ در فرهنگ ما چیزی بنام صبر وجود دارد و ایکاش این دوستان کمی صبر می کردند و ابتدا با باشگاهها صحبت می کردند و از آنها می خواستند تا به این بازیکنان تذکر بدهند و اگر حاصلی نداشت دست به محرومیت می زدند.

وی در ادامه افزود: البته پرسپولیس هم نباید به یکی دو نفر متکی باشد. ما جوانان خوبی داریم و این باخت اخیر هم چیزی از رازش های تیم ما کم نکرده است.

کاشانی در ادامه بیان داشت: باخت به دربی برای تیم ما و بازیکنان مان تلنگر بود و آنها را از خواب بیدار کرد. البته ما هنوز هم نمی دانیم که چرا کمیته انضباطی به آن سرعت رای داد ولی قطعا این تیم با نفراتی که دارد خللی در کارش ایجاد نخواهد شد.

وی درباره درگیری دو بازیکن پرسپولیس در پایان دربی گفت: ما باید فرهنگ تیم مان را بالا ببریم تا این اتفاقات رخ ندهد.من همیشه می گویم باید در باشگاهها کار فرهنگی شود و دلیلم نیز جلوگیری از همین مسایل است.

جعفر کاشانی

کمیته انضباطی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی